kkkf

Тэргэл сар ба Тэнүүлч од

Хамгийн сүүлчийн бонус 😉

Өнгөрсөн шөнө юу болсон бэ? О.О

Би амьсгаагаа барин тэрнийг Сүжонтой хамт байгаа гэдгийг бодон өөрийгөө тайван байлгах гэж хичээсэн боловч санасанаар болсонгүй бүр ч толгой эргэж өөрийн эрхгүй зүрх амаар гарчих гээд байв. Хаалгаа тайлахгүй байгаа нь улам намайг бачимдуулж хүлээх хоорондоо галзуурч үхэхгүйг хичээв. Тэр хаалгаа баахан нүдүүлсэний эцэст нүдээ нухалсаар хаалгаа тайлав.

Сүжон: өөө Сүг Ён!!! чи энд юу хийж байгаа юм?

Би тэрний хэлсэн зүйлийг тоолгүй шууд өрөөнд нь дайрж ороод өрөөг гүйлгэн харав хэн ч байсангүй. Сүжон араас сандран орж ирээд хажууд зогсон өнөөх худлаа инээдээрээ инээлээ. Тэрний хамрын чихчихвэл яах бол? Эсвэл нүүрийн самардчихдаг юм билүү? Энэ инээд нь хэнд ч таалагддаггүй гэдгийг мэддэггүй юм байхдаа. Хөгийн ямаа!!! Уур хүрч байсан ч тэрнийг барьж аваад хаалга шиг нь балбачихсангүй зүгээр л уур хилэн зэвүүцэл холилдсон нүдээр тэрнийг цоо ширтлээ

Сүжон: яасан бэ? Чамайг ингээд дайрч орж ирнэ гэж бодсонгүй. Ууртай байгаа юм уу? Яасан бэ? Найздаа хэлэлдээ юу болсон юм?

Би: хоёулаа найзууд биш шүү дээ . Зүгээр л энд чамайг юу хийж байгааг харах гэж ирсэн юм. Үгүй зүгээр л энүүгээр дайрч байгаад чамайг хэр товхинсоныг харах гээл…

Сүжон: гомдож байна шүү!!! Найз биш байхдаа яадаг юм. Хоёулаа дунд сургуульд байхдаа л сайн найзууд байсан биздээ!

Тэрний хоолой чичэрч нэг л түгшсэн байлаа. Над руу эгцэлж харахгүй хажуудах том шкаф руу л байн байн дальдчин харна. Магадгүй тэнд надаас нууж байгаа зүйл нь байгаа ч юм билүү?

Би: сайн найзууд гэнээ больж үз Сүжон. Чамаас болоод л би нүүсэн. Бас чамаас болоод өдөр бүр цохиулж зодуулсан нүүртэй гэртэй харьдаг байсан. Тийм биздээ? эсвэл чи санахгүй байгаа юм уу?  Чи ядаж хүнгүй үед ингэж жүжиглэхээн болихгүй юмуу? Эсвэл энд хэн нэгэн бидий яриаг чагнаад сууж байгаа юм уу?

Сүжон: Сүг Ён чи арай хэтрүүлж байна шүү!!! Хэн л байв гэж би ганцаараа унтах гээд л хэвтэж байлаа.

Би: чиний наад худлаа найрсаг загнаад цаагуураа араас хутга шаах гээд байгаа дүр чинь надад таалагдахгүй байна

Сүжон: би чамтай аль байдгаараа эвлэрэх гээд л үзээд байна чи ойлгохгүй байна уу?

Гээд эцсийн удаа тэр шкаф руу сонин харлаа. Тиймээ тэнд хэн нэгэн байна. Би шкаф руу алхтал тэр  намайг дагаад нэг алхав. Улам л сэжигтэй болчихлоо

Би: тиймээ эвлэрье хоёулаа яагаад сайн найзууд байж болохгүй гэж хаххаха.

Сүжон: тэгье найз нь жаахан ядраад байна чи ч гэсэн ядарч байгаа биздээ өрөөндөө очиж амар

Би: би энд чамайг хэр товхинсоныг харахаар ирсэн гэсэн байхаа. Зүгээр л харчихаад явлаа.

Би шкаф руу дахин нэг алхтал тэр яг миний урьд хөндөлсөөд

Сүжон: битгий миний юманд хүр бид найзууд ч гэлээ миний юманд хүн хүрэхээр жаахан эвгүй байдаг юм  ^^

Би: би яг наад үгийг чинь чамд хэлэх гэж байсан юм. Гэхдээ надад эвгүй биш харин бүр алчихмаар санагддаг

Би шкафны хаалгыг  нээхээр бариулаас нь барьж амжаагүй байхад  тэр цээж рүү намайг хүчтэй түлхэн хөөрхий би  уусан юмандаа болоод ч тэр үү толгой эргээд газар уначлаа. Унахдаа өөрийн мэдэлгүй ёолж зүгээр л газар хэвтээд өглөө. Тиймээ би согтчихож. Гэтэл шкафны хаалга өөрөө онгойж. Дотроос нь Кай сандарч түгдэрсэн амьтан гарж ирээд

Кай: Сүг Ён чи зүгээр үү?

Би: чи энд!!! О.О юу хийж байгаа юм?

Би хэдий тэрнийг байж магадгүй гэж бодсон ч дотроо худлаа гэж хэлж байсан. Тэрнийг битгий байгаасай гэж хүссэн. Үнэндээ тэрнийг тэнд байхгүй байгаасай гэж залбирсан. Даанч… би босон нүдэнд хурах нулимсаа барин өрөөнөөс гарлаа. Сүжон магадгүй одоо баярлаж байгаа байх. Магадгүй бид одоо жинхэнээсээ салж байгаа байх. Давчдаж байсан бүхэн гомдол цөхрөлтэй холилдон өмнөхөөс хэд дахин өвдөлтийг мэдрүүлэв. Одоо л өвдөлт жинхэнэ дүрээ харуулж байгаа бололтой. Бороо шиг цутгаж гал шиг бие төөнүүлж доторх бүхэн нэг шатаж нэг норж байсан ч өвчин намдсангүй хором бүрт нэмэгдэж хэдий хурдтайгаар гүйж байгаа ч хэзээ ч тэр зовлонгоос салахгүй мэт намайг бүчнэ. Тэрнийг араас тэврэхэд өөрийн мэдэлгүй зогсож цугларсан нулимсаа ар араас нь урсгалаа.

Кай: Сүг Ён би тайлбарлая

Би: чи бодол уншдаг гэл үү? *уйлах*  тэгвэл яг одоо намайг ямар их өвдөлт мэдэр ч байгааг мэдэж байгаа байх тийм үү?

Кай: үгүй ээ би бодол уншдаггүй. Хэдий уншдаг байлаа ч гэсэн чинийхийг биш зөвхөн дотроо бодож байгаа бүхнээ чамд харуулмаар байна өөрийгөө ойлгуулмаар байна

Би: *уйлах* чи юу ойлгуулах гэсэн юм? Надаас салах ёстойгоо юу? Хамт байж болохгүйгээ юу? Миний хайр чамд хэрэггүй гэдгийг үү? Эсвэл Сүжоний хажууд байх хэрэгтэйгээ юу?

Кай: үгүй ээ би хэний төлөө ирсэн нь хамаагүй хэний төлөө амьдрах ёстой нь ч хамаагүй. Хэнд би хэрэгтэй нь ч хамаагүй зөвхөн чиний хажууд байж чамайг л харахыг хүсч байгаагаа ойлгуулмаар байна. Би хэн нэгний төлөө үхэх ёстой бол тэр хүн зөвхөн чи байх болно гэдгийг л ойлгуулмаар байна

Тэр намайг өөр лүүгээ харуулан тэврээд

Кай: би хүмүүсийн бодлыг уншдаггүй ээ. Хүн болгоны бодол нүүрэн дээр нь бичээстэй байгаа мэт эсвэл нүдээрээ тэр бүхнээ уудалж байдаг харин чи. Миний хэзээ ч тааварлашгүй оньсого. Чамайг харах тоолондоо юу гэж бодож байгаа бол? Намайг үзэн ядаж байгаа болов уу? Надад уурлаж байгаа болов уу? Тэр ер нь юу гэж бодож байгаа бол гэж боддог. Гэтэл чиний нүд юу ч өгүүлдэггүй чи юу ч боддоггүй мэт байдаг. Чиний бодлыг уншиж чадахгүй байх хором бүртээ намайг бодож байгаасаа гэж хүсдэг. Зөвхөн намайг хайрлаасай гэж хүсдэг. Энэ л чин үнэн. Энэ л миний чамаас хүсэх зүйл. Зөвхөн намайг бод зөвхөн намайг…

Би: би үргэлж чамайг боддог шүүдээ

Тэр нүүрийг минь өргөөд 2 гараараа эрүүнээс минь тулан үнсэхэд бүх өвдөлт намдаж хэзээ ч шархалж байгаагүй мэт зүрх минь хурдан хурдан цохиллоо.

Кай: намайг уучлаарай

Би: үгүй ээ

Кай: хамаагүй ээ

Тэр намайг хоёр гараараа өргөн цээжиндээ наан тэврээд. Эрүүгээ толгойд минь тулан уруулаа доошлуулан үсэн дээр минь үнсээд нулимсыг минь арчлаа

Кай: намайг уучлахгүй байсан ч хамаагүй хажууд байхад л хангалттай харааж зүхсэн ч болно надад чамайг харж л байвал юу ч хамаагүй гээд урагш алхлаа. Бодвол өрөө рүү л хүргэж өгөх гэж байгаа бололтой яарсанчгүй бас намайг буулган гэж бодохчгүй байгаа бололтой тэврэн алхана. Би тэрний цээжийг цохиод

Би: хөөе… *уйлах* уйлсан болхоор хоолой зангирч нэг л сонин хөндий дугарав.

Кай: буулга гэх гэж байгаа бол үгүй ээ өрөөнд чинь оруулаад орон дээр чинь хэвтүүлтэл тавихгүй

Би: би угаасаа буухгүй… харин чи тэрний өрөөнд юу хийж байсан юм?

Кай: хэлвэл чи уурлахгүй биз?

Би: мхм

Кай: би тэрнийг урхиндаа оруулах гэж байсан юм!

Би: -_- намайг буулга

Кай: чи буухгүй гээд байсан биздээ

Би: заваан амьтан

Тэр миний чихэн дээр үнсээд уруулаа холдуулахгүйгээр эрвэгнүүлэн

Кай: би тэрнийг шалгах гэж байсан юмаа

Би:  юуг нь?

Кай: чи мэдэж байгаа штээ

Тэр хаалганы урд ирэн над руу хараад онгойлго хэмээн дохилоо. Би түлхүүрээ тэрэнд гаргаж өгөөд өөрөө хүзүүнээс нь зууран цээжинд нь шигдлээ.

Кай: би өнөө орой явахгүй ээ

Би: санаад байна

Кай: хамт байхад хүртэл үү?

Би: мхм ингээд тэврэхэд хүртэл хангалтгүй байна.

Тэр хаалга онгойлгон намайг орон дээр хэвтүүлэхдээ духан дээр үнсээд

Кай: тэгвэл яавал хангалттай болох юм?

Би: мэдэхгүй ээ

Тэр уруул дээр шунаг гэг чинь үнсээд хүзүүгээр гараа явуулан нөгөө гараараа ор тулан дээр гаран хэвтэв

Кай: ингэсэн ч хангалтгүй байна уу?

Би: хаа байсан юм

( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! АНХААРУУЛГА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

ТАНД ЭНЭ УЛААНААР БИЧИГДСЭН ХЭСЭГ ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙЖ БОЛНО. ЗАРИМ ХҮНД ЁС БУС ЗАВХАРСАН ЗАДАРСАН САДАР САМУУН ГЭЖ БОДОГДОЖ Ч БОЛНО ЭСВЭЛ ААН ИЙМ БАЙХ ШТЭЭ НЭЭХ СҮҮДТЭЙ ЮМ БИШ ГЭЖ БОДОГДОЖ Ч БОЛНО. ЕР НЬ МИНИЙ ЯГ ЮУ ХЭЛЭХ ГЭЭД БАЙГААГ ОЙЛГОСОН БАЙХ ХЭДИЙ ТИЙМ АЙМШИГТАЙ ЗҮЙЛ БИШ Ч ЖААХАН ХҮҮХЭД ЭСВЭЛ НАСАНД ХҮРЭЭГҮЙ ЗАРИМ ХҮМҮҮСТ ЭВГҮЙ САНАГДАЖ МЭДЭХ ЗҮЙЛ БАЙГАА. ХЭРВЭЭ ТА ОЙЛГОСОН БОЛ ХЭРВЭЭ ТАНД ТААЛАГДАХГҮЙ ЗҮЙЛ ГЭДГИЙГ МЭДСЭН БОЛ УНШИХААСАА ӨМНӨ АЛГАСААД ӨНГӨРНӨ ҮҮ!!! НАДАД ЛАВ ТИЙМ СҮРТЭЙ ЗҮЙЛ БИШ ЭНЭНЭЭС Ч ИЛҮҮГ УНШИЖ БАЙСАН ГЭШШ :> ТЭГЛЭЭ Ч ТИЙМ Ч АЙМАР БИЧЭЭГҮЙ ХАРИН ТАНД ХЭРХЭН САНАГДАХЫН ХЭЛЖ МЭДЭХГҮЙ ЮМ.

Кай дахин уруул дээр минь үнсээд гадуурх цамцаа тайлан газар чулуудаад дахин хүзүүгээр тэвэрч үл ялиг толгой дээшлүүлэн улам хүчтэй үнслээ. Гар нь нуруу даган доошилсоор цамцан доогуур шургаад хайж байсан зүйлээ олсон мэт түгжээг нь мулталлаа. Би харин энэ тэр хувцас хунарт анхаарлаа хандуулсанчгүй хувцастай хувцасгүй толгой доторх бүх зүйл хоосорч зөвхөн дотроо тэрний нэрийг шивнэн бүх биеэр халуун тархлаа. Тэр ч бас өөр бусад зүйлд анхаарлаа сарниулсангүй нуруунд байсан гар нь зүгээ өөрчилөн цээжинд ирэн хөхийг минь эхлээд энхрийлэн илснээ дараа нь хүчтэй базална. Өмнөх халуун улам нэмэгдэж тэр ч бас давчидсан бололтой арай хийж уруулаа салган амьсгаадан, байж ядан эхлээд подволкоо дараа нь өмдөө тайллаа. Би тэрний үйлдэл болгоныг харан зүгээр л амьсгаадан хэвтэнэ. Харин тэр дотоожноосоо бусдыг тайлаад минийх руу орлоо. Цамц тайлахад нь би түүнд тусалан гараа дээш өргөж хэдийн суларч хий тогтсон хөхөвчөө өөрөө аван газар шидлээ. Өмдөө тайлахад нэг их хугацаа орсонгүй хэтэрхий яарсандаа товчийг нь ч тайлсангүй шууд тайллаа. Эд зүйл хүртэл дагаад хөөрнө гэж байдаг юм байхдаа. Би эсвэл хэт хөлрөөд бүх шингэн маань хөлсөөр гадагшилчихав уу? хормын дотор турна гэж байхгүй л байх. Би босон тэрнийг хэвтүүлээд хөлөө давуулан тэрний дээр мордоод доошоо бөхийн үснээс нь базалан уруул дээр нь үнслээ. Эхэндээ бүх зүйл алгуухнаар эхэлж бүх биеэр өнөөх халуун гулган орох шиг нэг бодлын тогонд цохиулж байгаа ч юм шиг. Таатаа мэдрэмж… өнөөх дулаанд бүх бие хайлж байгаа юм шиг гараараа үл ялиг биеэ тэмтэрлээ би зөв зүгээр байна харин өнөөх дулаан улам гүнзгий намайг эзэмдсээр. Толгойгоо эхлээд гэлжийлгэн дараа нь бага зэрэг дээшээ болгон удаан хөдөлгөөнөөр эргүүллээ энэ нь улам л таатай болгож байна. Тэрэн рүү харахад тэр уруулаа хазалан нүдээ анин амьсгаадна тэр ч бас өнөөх халуунд уусаж байгаа мэт бие нь тарчилна гэхдээ энэ тарчлаан түүнд таалагдаж байгаа бололтой үргэлжлүүлнэ. Гал төөнөж улам ширүүсэн толгой дайвалзана. Өөрийн мэдэлгүй амьсгаадаж яахаа мэдэхгүй байж ядан хоолой дээр тээгэлсэн тэр галыг гарган дуу алдлаа. Гал улам ширүүсч бүх биеэр тархана. Тэр ч бас байж ядан гар нь намайг өөртөө наана. Тэрнийг харахад улам л дотор шатаад байна. Дээшээ харахад тааз нэг ойр харагдаж нэг холдоно эсвэл би л тэгж бодоод байна. Ер нь тархи минь юу ч хүлээж авахгүй байна. Тааз руу ширтсээр толгой эргэсээр сүүлдээ тэвчихээн байн нүдээ анилаа. Дахин нэг удаа тэвчээр алдагдахад хоолойн гүндэх тэр галаа гаргалаа. Амьсгаа аван зогссон ч тэр зүгээр байсангүй биеийг минь таалж хүзүүнээс эхлэн үнсэн гараа зөөлхөн гүйлгэн илэн таална. Ингэх тоолонд хамаг биеэр цахилгаан гүйж зарим хэсэг хөвчрөн чангарна. Тэрний нүд нь сэргэж намайг хариу үйлдэл үзүүлж амжаагүй байхад эргүүлэн дээш харуулан хэвтүүлээд дахин шургуулан гал төөнөм өвдөлтийг мэдрүүлэхэд тэвчих арга байсангүй бүх мэдрэхүйгээ сул тавин дуу алдлаа…

Хөшигний цаанаас гэрэл сүүмийж өглөө болсоныг илтгэнэ. Хүсэхгүй байна энэ бүхнийг дуусгамааргүй байна. Дахиад л би ханасангүй. Хэзээ ч ханахгүй биз. Өчигдөр шөнийх шиг зүйл мэдэрчихсэн юм чинь бүр ч ханахгүй өмнөх хүсэж байсан зүйл минь тэр мэдрэмжийн хажууд юу ч биш… нүдээ нээн эрүүгээрээ тэрнийхээ цээжийг тулан харлаа. Уруул нүд хөмсөг эрүү гээд бүх зүйл нь намайг татаж дахиад л ханахгүй тэр сэтгэл төрлөө. Тэр нэг л амирлангуй жигдхэн амьсгалж бүсэлхийгээр минь ороосон гар нь үе үе хөдөлнө. Би өөр юу хүсэх юм бэ? Бурхан надад энэ насанд минь хүртээх бүх аз жаргалаа өгчихсөн тэр л энэ бүх жаргалын нийлбэр юм шиг. Би өөр юу ч хүсэхгүй тэр хажууд байхад өлсөглөн байсан ч хамаа алга. Түүний цээжинд хацраа наана хэвтээд гараараа цээжийг нь илбэнэ.

Би: би чамд хайртай

Утас хангинаж уур амьсгалыг жинхэнэ утгаар нь эвдлээ. Кай нүдээ дургүйхэн нээгээд тэмтчсээр утасаа олон таслах гэснээ нэрийн харан болилоо

Кай: байна уу?… Айн? Үгүй ээ унтаж байна. …Яасан гэнээ?….  Үгүй ээ би мэдэхгүй. Тэгээд тэр зүгээр үү? Заза одоо очлоо.

Би: яасан бэ? Ийм эрт юу болоов?

Кай: Чанёл гэмтчихэж Сэүн алга болчихож

Би: О.О айн? Яасан юм бол?

Кай: хоёулаа хурдан очих хэрэгтэй юм шиг байна

Би: заза

Кай босон өмдөө углаад эргэж харан намайг үнсээд

Кай: нүүрээ угааж байя чи хувцасаа өмс

Би: заза

Тэр нэг их удсангүй би хувцасаа өмсөөд үсээ боож байтал нүүрээ арчсаар гарч ирэв. Би тэрний араас ороод нүүр гараа угаагаад гартал тэр ороо хураагаад гарахад бэлэн болсон байлаа.

Бид хоёр гаран алхаж байтал Луан Чанёлыг тэвэрсээр харин тэр хөлөө цагаан марлаар хэд давхарлан боогоод муухан мушилзан өөдөөс алхаж байв.

Чанёл: сайн уу? хоёроо

Гөөмөн тэнэг хүн шүү!!! Ийм байдалд орчихоод ингээд инээгээд бид хоёртой мэндэлжил  байдаг

Луан: та хоёр хамт байсан юм уу?

Тэр үгийг тоолгүй зүгээр л ярианы сэдэв өөрчилөн

Би: яаж байгаад хөлөө гэмтээчихсэн юм?

Чанёл: мэдэхгүй ээ хэхэхэ

Кай: хурдан хот руу явах хэрэгтэй юм шиг байна тийм үү?

Чанёл: зүгээрээ одоо ингээд боочихсон юм чинь хэсэгтэй л гайгүй

Би тэрнийг тэнэг бас хэнэггүй гэж хэллүү. Тэнэг гэхээсээ илүү бүр солиотой. Ийм байдалд орчихоод зугаа цэнгэлээ түр ч гэсэн мартчихаж болдоггүй юм байхдаа.

Луан: хотод ороод гипсдүүлэх хэрэгтэй гэсэн

Чанёл: би зүгээр гээд байхад

Кай: Сэүн хааччихсан юм?

Луан: мэдэхгүй ээ

Би: заза тэгвэл буцацгаая Чанёл өвдөж байна уу?

Чанёл: *ярвайх* би яагаачгүй зүгээр байна гээд байна

Би: хөлгүй болсон ч чи ингээд тэнэгтээд инээгээрэй за юу? Бас наад зүгээр гэдэг үгээ хэлэхээ мартваа

Чанёл: *малийх* за

Бид хэд өрөө өрөөндөө орон хурдан юмаа цэхцэлчихээд нэг эгч Сэүнийг унаа дуудаад яваад өгсөн гэдгийг сонсох хүртэл тэрнийг баахан хайлаа. Луан машинаа асаагаад бид хэд хамаг хурдаараа давхилаа. Хамгийн гол нь Чанёлын хөлөнд ямар нэгэн арга хэмжээ хурдан авах хэрэгтэй тэгэхгүй бол энэ тэнэг инээсээр байгаад үхэх биз!!!. Бас Сэүнийг яагаад яваад өгсөнийг олох? Тэр ер нь хааччихсан юм бол? Яагаад гэнэт яваад өгсөн юм бол? Яагаад хэнд ч хэлээгүй юм бол. Ааа новш гэж бас нэг юм мартчихаж

Бид дөрөв: Сүжон!!! *орилох*

Ээ хөөрхий тэрнийг бид нар мартчихаж бас зэрэг санадаг нь ч ямар учиртай юм дээ. Хөөрхий тэрнийг өрөвдөх шиг за яадын хохьчин алхаад ирнэ үү? Мөлхөөд ирнэ үү? Өөрөө мэднэ биз

( За сүүлийн бонус өгүүллэг маань ингээд бараг дуусах тийшээгээ хандаж байна таалагдахгүй зүйл олон гарсан бол өршөөгөөрэй дараа дараагийнхдаа анхаара болноо )

dnejfnejf

(аан би ингэдийн гэшшш :>  заза наргисын юу гэж дээ тэр л намайг хараад ингэдийн :> заза тоголсыма бид 2 харилцан бие биенийгээ ингэдийн 😀 )

28 thoughts on “Full moon & Rambler star (BONUS-4)

  1. hahaha yostoi goy bolj 😉 suuliin ter zurag savj unagahjiishd. sujon azgui tahia hohichini bolj muhaha. kai bid 2 iin ter ulaan heseg ahh saihan bnoo saihan bna xD

  2. Аргагүй л нөгөөтхийн багш шүү дээ. :>
    :3 :3 :3
    михихихи яаанаа. өөрийн эрхгүй нүүрэнд инээмсэглэл тодроод байх юм.
    :3 :3 :3

    1. Битгий төсөөлөөд бай!!! Х( энэ чин бид 2.н асуудал!!!
      тэглээч би багш биш чи ганцаарчлан сурагч!!!

Сэтгэгдэл бичих