tumblr_mgzc9vTNoD1rmve13o1_500_large

7 хоног ♥ арвантавдугаар хэсэг

Өмнөх хэсэгт:

Би: оон…тэд нартай уулзаагүй уджээ.

Крис: Чи ч тэр хэдтэй уулзаад дахиад л бантсаар байгаад таарах биз!!

Би: Одоо тэгэхгүй за!

Крис: Харж л байя.

 •••

Би: Зааз тэгвэл хурдан явъя.

Крис: Яах юм??

Би: Чи өөрөө сая явъя гээд байсан биздээ?! Тэглээ ч гэрт очиж бялуу хийе.

Крис: Хэнд? О.О

Би: Чамд лав биш.

Крис: –_– өөдгүй амьтан.

Би: За хурдлаа гээд бид 2 машиндаа суун замаараа дэлгүүр ороод гэрлүүгээ харьлаа. Крис унтахаар хэвтээд би бялуугаа хийх ажилдаа ханцуй шамлан орлоо. Крис унтсаар би бялуугаа хийсээр.., Гэнэт Крис-н утас дуугарах шиг боллоо. Би сэмээрхэн том өрөөнд ороод маш болгоомжтойгоор өмдний карманаас нь утсыг нь аваад буцаад гал тогооруу гүйлээ. Хартал Лэе байв. Би аваад

Би: Байна уу?

Лэе: Өө Крис хөгшөөн хаана байгаан?

Би гэнэт тогломоор санагдаад

Би: Бүүүүүүүүүүүүүүүүүүү~

Лэе: Байна уу?

Би: Бүүүүүүүүүүүүү~үүүүүүү~ Лэээээеее~~~~~~~`

Лэе: Юу вэ Крис! Чи эрүүл үү?

Би: Чи өөрөө Крис~~~ Би Сүнс байна~~~~~~ Бүүүүүүү~~~~~~~~~

Лэе: Айн?

Би: Сүнс байнаа~~ Бүүүүүү~~~~~~ Лаееееее~~~

Лэе: Н-нөгөө

Би: Би уйдаад байнаа~~~~ хоёулаа нуугдаж тоглох уууууу~~~~~~~ Бүүүүүү~~~~~~~

Лэе: …

Би: Нуугдаж тоглъё оо~

Лэе: …

Би: Хөшгөө нээдээ…

Лэе: яах гэж?

Би: Би хөшигний ард зогсож байнааааа~~~~~` бүүүүүү~~~~~~үүүүүүүүү~~~~~~

Лэе: ааааааааааааааааа*орилох*

Би: Ахахахахаххах

Лэе: Одоо бүр сүнс нь нмайг шоолж инээж байна. Т_Т

Би: Ахахахах зазаза Лэе би _______ байнаа!!

Лэе: Айн? ______ гэсэн үү? 

Би: Тиймээ…үхсэнд нь орилдог юм!!!!

Лэе: Ёохххххх тэнэг чинь хүн айлгаад.., нээрээ _____ мөн биздээ?

Би: Үгүй ээ би сүнс байна мухахаха бүүүүүүүү~~~~~~~

Лэе: …

Би: За тоголсон юмаа!!

Лэе: …

Би: Лэе..хөөе гээд ярьж байтал хажуу талаас Крис гэнэт утас булааж аваад

Крис: яагаад хүний утас хамаагүй аваад байгаан бээ!!? Байна уу? аан Лэе яасан гэсээр галтогооноос гарлаа.

Пшшш сүртэй юм чинь!!! Энд л ярина биз. Хэсэг хугацааны дараа Крис галтогоонд орж ирэн

Крис: Бялуу чинь болчихсон биздээ?!

Би: Бараг л.. одоо чимэглээд л болоо..,

Крис: За хурдалж үз… Цаа хэд чинь Сэүний зуслангийн байрлуу явах гэж байна гэнээ. Бид 2-г араас хурдан хүрж ирээрэй гэж байна.

Би: За одоохон..,

 •••

Ингээд бид 2 Сэүний зуслангийн байрлуу нь явлаа. Цаг хагас хэртэй явсны эцэст арай гэж тэнд очлоо. Машинаас буугаад

Би: Ёоххххх сайхан байна.

Крис: Муахахха хөөе.

Би: яасан?

Крис: ______яа!!!

Би: мммм?

Крис: хүүе.

Би: Яачихаад байгаа юм бэ?

Крис: Бантаагүй хүнии царайг сайн харж байгаад, дараа  бантсных нь дараа хараад харьцуулалт хийе!

Би: Ёоооё амаа татаад наад бялуугаа аваад хурдан ор!! гээд би өөрөө түрүүлээд байшинруу орлоо. Намайг ортол ёооо бурхан минь яг л жоохон хүүхдүүд шиг. Лухан Сэүн Чанёол Бэкхён Кай энэ 5 нүдээ боож тоглож байв –_–… Крис ч гэсэн ардаас орж ирэн тэднийг харчихаад толгой сэгсрэн харан зогсоно. Чанёол нүдээ боочихсон, нөгөө хэд нь дэр тавчик нтр шидээд гүйлдээд намайг харчихаад гараа даллав. Би өөдөөс нь инээчихээд галтогоо орлоо. Галтогоонд  Д.О, Суо, Шүимин 3 хоол хийж байв.

Би: Сайн уу залуусаа.

Суо: Өө ашгүй ирчихсэн үү?

Би: Тэглээ.

Шүимин: Крис яасан?

Би: Том өрөөнд л байгаа биз. Ямар хоол хийж байгаан?

Д.О: Миний шинэ хоолны туршилт муахахах

Би: …

Суо: Бид нарт нэг тийм дахин давтагдашгүй амттай л хоол хийж өгнө гэнэээ

Д.О: Аанхаан. Та нар амсаж үзээд л асар их таашаал эдлэх болно.

Би: Хахах ёоо заза…Лэе Тао Чэн 3 хаана байгаан??

Шүимин: Лэе өдөр утсаар ярьснаасаа хойш сонин болчихсон, Тао мэдэхгүй ээ түрүүн шээлээ гээд алга болчихсон, Чэн бассеин дээрээ юм янзалж байгаа байх.

Би: Аан заза би нөгөө хэд дээр очлоо.

Д.О: Гуйя ______яа энийг аваад яваач!

Би: Хэнийг О.О

Суо: Энэ л байхгүй юу гээд Шүимин рүү заав.

Шүимин: Хөөе би яачихсан юм??

Д.О: Чи зүгээр хоол хийлгэчихгүй хажууд философи яриад суугаад байгаа биздээ?

Би: Хахах

Суо: харин тийн. Өндөг ерөөсөө идэж болохгүй гээд байх юм!!!!

Би: Яагаад?

Суо: Тэгээд асуухаар учрийг нь хэлэхгүй байна!!!

Би: Шүимин яагаад?

Шүимин:Битгий асуу!! Зүгээр л идэж болохгүй!!! Ялангуяа олон нийтийн газар!!!

Д.О: Эргүү!!

Шүимин: Чи өөрөө эргүү!!

Суо: Наад амаа тат!!

Шүимин: Чадахгүй!! Чи өөрөө амаа тат!!!

 •••

Би инээсээр галтогооноос гараад том өрөөрүү эргэтэл хэн нэгэн намайг чангаас чанга тэврэв. Хартал Чанёол!!!!!

Чанёол: Муахахах барьчихсан даа. Одоо тавина гэж бодож байна уу?! гүү шүү..,муахаххах

Би: -_- тэнэгээ тавиач!

Чанёол: аааа худлаа нөгөөтөх чинь хоолойгоо нарийн болгож ярьж нтр багахан шиг маяглаарай Лухан..

Би: Ёооо~ гээд зогсож байтал ашгүй Крис дундуур орж ирэн Чанёол-г надаас салгаад

Крис: Дэмий шүү Пак Чанёол!!!

Чанёол: Айн? гээд нүдний боолтоо аваад намайг харчихаад

Чанёол: Өөө хэхэх сайн уу?!! _______яа!!

Би: Би ______ биш!! Лухан байна!!!!!!!!!!!!!!

Чанёол: Хохох н-нөгөө

Би: Бант чи муу бант.

Чанёол: ._.

 •••

Ингээд бид хөгжилдсөөр Д.О-н хийсэн алдарт хоолыг идэхээр ширэндээ сууцгаалаа. Миний баруун талд Крис нөгөө талд Сэүн суув.

Д.О: За ямар болж??

Тао: Мэдээж амттай л байж таарнашд. Юу асуугаад байгаан?

Шүимин: Манайхаан өндөг ерөөсөө идэж болохгүйшдээ…

Суо: Ёоооё

Бэкхён: Яагаад?

Шүимин: Яагаад гэвэл-

Д.О: Битгий асуу.Наадах чинь угаасаа хэлэхгүй.

Чэн: Хэл л дээ.

Шүимин:би өндөг идэж болохгүй шалтгааныг нь хэлвэл та нар ойлгохгүй ээ

Крис: Ёооо юу яриад байгаан бээ?!

Шүимин: Нээрээ~ Энийг мэдэхийн тулд та нар философи гэдэг зүйлийг ойлгох хэрэгтэй.

Кай: Хараал идсэн ФИЛОСОФИ!!!!!!!!

Шүимин: За би философи гэдгийг наад захаас нь тайлбарлаж өгье за юу!

Кай: Хэрэггүй байхаа даа..

Шүимин: Хар нүх гэдэг нь философийн…

8минутын дараа

Шүимин: За ойлгосон уу?

Бүгд: ….

Шүимин: Тэр та нар ойлгохгүй ээ гэж хэлсэн биздээ!!! Энииг ойлгохын тулд та нарт минийх шиг толгой хэрэгтэй.

Чанёол: Ахаа та зүгээр хэлчихэл дээ. Бид нар ойлгох ч юм билүү!? Тиймээ~ *нүдээ ирмэх*

Лухан: Тийм шүү..,Та хэлээд үз!!! Бид нар ойлгож ч магадгүйшд.

Шүимин: …

Суо: За тэгээд яахаар болов Шүимин???

Шүимин: Би асар их бодсоны эцэст…

Д.О: Бодсоны эцэст???

Шүимин: Тэгэхээр би-

Крис: Энэ ойрын үед яагаад ийм сахил авчихсан хүн шиг маяглаад байгаан?

Тао: Чшшш…одоо хэлэх гэж байна.

Шүимин: Манайх 3 хоногийн өмнө ус тасраад тэгээд би саун орохоор боллоо.

Кай: Зааа..тэгээд

Шүимин: Тэгээд сайхан бие нтрээ угаачихаад-

Д.О: Юугаа угаасаан???!

Лухан: хахахах

Шүимин: Биеэ!!

Д.О: Яг аль хэсгээ! :>

Бүгд(Шүимин-с бусад) : Хахахаахах

Шүимин: Махан биеэ тэр чигт нь!! Үснийхээ үзүүрээс хөлнийхөө үзүүр хүртэл зай үлдээлгүй бүгдийг нь!!!!!

Бүгд: Хахаххахах зазаза

Шүимин: Тэгээд амралтын өрөөнд нь ороод сайхан амраад өндөг-

Крис: Өндөг??

Шүимин: Өндөг үхтлээ идсэн.

Би: Хэдийг?

Шүимин: 14 байхаа…

Бүгд: *огих*

Чэн: Заваан юм бэ!! Бөөлжис чинь хүрээгүй юу?

Шүимин: Үгүй…би аймр өлсөөд байсан юм чинь…

Лухан: За тэгээд

Шүимин: Тэгээд би дахиад усанд ормоор санагдаад биеэ дахиад угаагаад тэгээд халуун ууртай өрөөрүү орсон байхгүй юу…

Кай: Зааа тэгээд??

Шүимин: Тэгээд хэсэг сууж байсны дараа гэнэт миний гэдэс сонин болоод л нэг хий ялгаруулчихсан.

Бүгд: Айн?? О.О

Шүимин: Тиймээ би унгачихсан!!!!

Бүгд: хаахааххахахаха

Суо: Ёооо үхэхнээ….хахахахах

Кай: Арайчдээ та!!! хахахахахахахаххах

Тао: Цццц тэнд байсан хүмүүс муужирч унасан байхдаа.

Шүимин: Эхэндээ зүгээр байсан байхгүй юу!!  Тэгсэн чинь хэд хэд унгасны дараа нэг нэгээрээ гараад яваад байсан. *хошуугаа унжуулах*

Крис: Хүүе гаралгүй яадаг юм!! Тэгээд ямар чиний тэр өмхий  унгасыг чинь үнэрлээд сууж байх уу тэ!!?

Д.О: Ингээд л бид нарыг өндөг идэж болохгүй гээд байгаа юм уу?!

Шүимин: Мханн…ёстой болохгүй шүү.., олон нийтийн газар бол NO!!! ХОРИОТОЙ!!!!!!!!! 

Лэе: хахахах бурхан минь үхээчээ чи!!!

Шүимин: Гэхдээ би нэг зүйлийг үнэхээр ойлгохгүй байна.

Лэе: Юу?

Шүимин: Юу вэ гэхээр би тийм их өндөг идчихээд тэгээд халуун газар ортол би унгасан. Тэгэхээр энд нэг л учир байна. Би учрыг нь заавал олноо!!!

Би: Ингээд л философи яриад байгаа юм уу?!

Шүимин: Тиймээ~ Би энэний учрыг олчихоод докторын зэрэг хамгаалчих ч юм билүү?!

Кай: Эргүүтээд байгаачээ!!! Өндөг–>Унгас–> Шүимин аххахахах

Чэн: Ццц ийм эргүү байх гэж нээрээ ёоооё

Би: ёоооё хахахах өндөг ахахахах

Бэкхён: Ёооо ямар ч хоол идэх хүсэл алга болчихлоо.

Суо: би л идчихье!!

Бэкхён: Давар!!

Лэе: Хөөе хөөе би яг утаснаас харшилтай болчихсон байхаа…

Би: Хахахах

Лэе: Өдөр _______-тай утсаар ярьчихаад тэгээд та хэдийг гарсны дараа надруу дахиад нэг хүн залгасан.

Крис: Хэн?

Лэе: Мэдэхгүй тэр эрэгтэй ингэсэн…,

Болсон явдлын эхлэл

???: Байна уу?! Жэхитэй ярих гэсэн юм!!

Би: Тийм хүн байхгүй ээ гээд тасалсийн тэгсэн чинь дахиад залгаад

???: Байна уу!? Сайн уу? Жэхи юу?

Би: Би Жэхи бишээ та дугаар андуурсан байна.

???: За чи Жэхи л байнашдээ хохох за аливээ нөгөө газраа хүрээд ирээ…

Би: Айн??

???: Жэхи л дээ. Кэхи нь Жэхигээ хүсээд нөгөө өммм өммм өммм

Би: Би Жэхи бишшдээ!!!

???: За маяглаад байгаараи Жэхи~ Кэхи нь уурлана шүү.!!!

Би: ._. Т_Т

Болсон явдлын төгсгөл 

Лэе: Ингээд л тасалсан.

Бүгд: хахаахаха

Кай: Чи тэгээд Жэхи нь болчихгүй яавдаа!!

Лэе: Битгий тэнэгтээд бай!

Тао: Өммм өмм Жэхи би Кэхи чинь байнаа өмммм *цээжээ сэгсрэх*

Бүгд: Ххахахаха

Лэе: Үнэхээр аймаааар…

Би: Тэгсэн чинь

Лэе: Тэгээл би бүр аймр айсан

Би: Тэгсэн чинь

Лэе: Тэгээд л би энд ирэх хүртлээ шоконд орсон байдалтай байсан.

Би: Тэгсэн чинь

Лэе: Тэгээд л ингээд энд шокноосооо гарчихаад л та нартай яриад сууж байнашдээ!!!!!!!!!!!!!!

Би: Оон…

Лэе: ….

Би: Бантчихсан уу?! Ахахаха БАНТ БАНТ!!!

Гэтэл гэнэт хажуунаас Сэүн гарлуу цохив.

Би: Яасан?

Сэүн нээх сонин гараа янз янзаар хөдөлгөөд л амаа ангалзуулаад байв. Би бүр гайхаад

Би: Айн?! Яагаад байгаан бэ чи!! Зүгээр яриачээ!!!

Сэүн толгойгоо сэгсэрснээ дахиад л гараа амруугаа заагаад байв.

Би: Яасан гэнээ?

Лухан: Өөө наад нэг юмны чинь хоолой нь өвдчихсөн ярьж чадахгүй байгаанмаа.

Би: аан аан

Лухан: Яасан сэүнаа!!

Сэүн дахиад л амруугаа гараа заав.

Би: хоол нэмж идэх юм уу?!

Сэүн: *толгой сэгсрэх*

Би: Яасан юм?? шүд чинь өвдөөд байгаа юм уу!?

Сэүн: *ярвайх* *толгой сэгсрэх*

Би: Тэгээд яах гээд байгаан бээ!? *орилох*

Лухан: Май май ус уу!!!

Сэүн толгойгоо дохиод надруу муухай хараад хэлээ гаргангуутаа Луханруу инээмсэглэн усаа аван залгиллаа. Ууж дуусчихаад надруу хараад эрхий хуруугаа гозойлгон доош нь харууллаа.

Би: Бас юу гээд байгаан бэ?!

Крис: Чи муу тэр сайн гэж байна!!!

Би: Ханннн…,

  •••

Ингээд бид нар хоолоо идчихээд доошоо бассеинруу нь орлоо. Би угаасаа сэлж чадахгүй юм чинь тэд нарыг харж суунгаа дарс шимэн шимэн ууна. Харин тэд нар арай хатуу виски, пиво гартаа атган явна. Крис, Тао, Кай 3 усанд сэлнэ. Нэг мэдсэн нөгөө хэд нилээн явчихсан байна шүү. Крис уснаас гаран миний хажууд хүрж ирэн суулаа. Би хажуу талаасаа алчуур аваад дээрээс нь нөмрүүллээ. Крис нойтон үсээ гараараа хойш нь самнан биеэ арчина. Тэгээд надруу харан зөөлөн инээмсэглээд ойртож суугаад гараа мөрөөр давуулан тэвэрлээ.

Суо: Зааа манайхаан би нэг үг хэляаа!!

Крис: Яах гээд байгаа юм бэ! Согтчихоод!!

Суо: Үгүй ээ би хэлнэ.

Крис: Ёооё

Суо: Зиаа нэгт: Чэн минь сайн яваад ирээрэй…бид нар чамайг тэвчээртэй хүлээж байх болно.

Бүгд: хаххахаха

Суо: хоёрт гээд Крис бид хоёрлуу аймар харснаа

Суо: Та 2 хэзээ хүүхэдтэй болох гээд байгаа юм бээ!!! Би хүүхэд хүсч байна. Аан би биш!! Бид хүүхэд хүсч байна!!

Крис: Ахэмм…хүүхэд болоогүй ээ…

Нөгөө хэд: Тиймээ тийм хүүхэд хийх хэрэгтэй блаблабла. Тэгсэн Сэүн гэнэт босонгуутаа 2 гараа алдлаад л арван хуруугаа гаргаал мэдэхгүй ээ тэнэг тэнэг хөдөлгөөн хийгээд байв.

Д.О: Бас юу гээд байгаан бэ?! Кай орчуулдаа.

Кай: Тэгэхээр наад золиг чинь *зогьсох*

Лэе: Наадах чинь явчихжээ.

Кай: Үгүй ээ..ер нь бол тэ…амьдрал гэдэг чинь тэ…,

Бэкхён: Цццц…

Кай: Амьдрал бол амьдрал шүү дээ…

Шүимин: За амаа татацгаа… миний өндөг бол жинхэнэ-*унтах*

Кай: Миний шумбалцагч хаана байнаа!!! Би хайр дээрээ очмоор байна!!! Шумбагчаа!! *орилох*

Чэн: Ёооё Лухан!! Сэүн юу гээд байгаа юм бэ!?!?

Лухан: Наадах чинь Крис _______ 2т хүүхэд байгаа гэнээ.

Бүгд: О.О айн? хаана??

Лухан: Бид 11 гэнээ… Бид нар  Крис _____  2н хүүхдүүд гэнээ.

Крис: Ханнн хуцаж чадаж байгаамшүү бас.

Би: Хаахахх сайхан л байнашдээ 11 сайхан хөвгүүдтэй…

Крис: Чи бас согтчихоо юу?!

Би: Үгүй хөөе!! Намайг ганц дарсанд явчихна гэж бодоо юу?!

Крис: Тэгээд?

Би: -_-

 •••

Ингээд Крис бид 2 явахаар болов. Нөгөө хэд хононо гэнээ. Тэгээд бид 2г гаргаж өгөхөөр бүгд гарч ирцгээлээ.

Чэн хүрч ирээд намайг тэвэрснээ

Чэн: Аааяягүү _____яа найз нь явчаад ирье даа..Чи Крис-г сайн харах ёстой шүү за юу!! Муу золигийг!! Би яаж тиишээ ганцаараа явна даа. Эд нар арай л дэндүү байгаа байхгүй юу!! Надтай хамт явчихгүй бла бла бла. Би Бэкхёнруу нүдээ ирмлээ. Бэк ирээд Чэн-г надаас салгахад нь арай гэж амьсгаа аваад

Би: За баяртай залуусаа. Дараа уулзацгаая

Крис: За бака. Залганамз…гээд бид 2 машиндаа суун хөдөллөө.

Крис: Ёооохххххххх

Би: Хөгжилтэй золигнууд шүү!!! Хэзээ эхнэртэй болцгоох юм бол доо?

Крис: Мэдэхгүй цус. ХӨӨЕЭЭ!!!

Би: О.О яасан бэ?

Крис: ЗУРАГ!!! Гээд машинаа зогсоолоо.

Би: Аан аан гээд бид 2 зургаа авхуулаад  дахин машинаа асаан гэрийн зүг хөдөллөө. Би замдаа машиний урд талын шүүгээнээс бал аваад дээр нь ~ЗУРГАА~ гээд доор нь ~20120823~ гэж бичээд цүнхэндээ хийлээ. Крисрүү хартал тэр өөдөөс инээмсэглэснээ миний гарнаас хөтөллөө. Би гарнаас нь чанга хөтлөөд нөгөө тийшээ харан нүдээ аньлаа. Одоо ганцхан хоног.

 •••

Энэ үед нөгөө хэд

Суо: За манайхаан одоо назгай авнаа…

Бэк: Ахаа энийг надаас салгалдаа!!!

Суо: Яагаад байгаан бэ?!

Бэк: Чэн чинь намайг _____ байна гэж бодоод үнсэх гээд байнашдээ!! Ахааа!!!!! *орилох*

Чэн: ________яа!! Сүүлчийн удаа үнсье!! *хошуугаа цорвойлгох*

Ёол: Энэ золиг чинь…гээд Чэн-г өргөн нуруун дээрээ гурил шиг өргөөд байшинруугаа орлоо.

Кай: Миний шумбалцагч хаана байгаан бэ!?!?!? *гуйвах*

Тао: Энд байнаа~~~ шумбагч нь энд байнаа~~ *цээжээ сэгсрэх*

Кай: *ярвайх*

Лухан: Лэе!

Лэе: мммм?

Лухан: Кэхи нь энд байна! Алив Жэхи хонгор минь наашир!!

Лэе: Ээжээ~ *орилох* *зугтах*

Шүимин: Миний өндөг

Д.О: Амаа татаач!!!!!!!! Бурхан минь!!!! Та нартай энд хононо гэхээс айж байна шүү!!

Бэк: Яг зөв!! Нэг нэгнээ алчихсан байхвийдээ!!!

Д.О: За хуц хуц!!!!

 •••

 За удаасан бол уучлаарай ^^ . Ээж амарчихсан чинь ком дээр олигтой сууж чадахгүй өлөв дөлөв өлөв дөлөв гэж байгаа л арай гэж бичиж орууллаа. 😛 

35 thoughts on “◢ 7 days ~ 15 ◣

  1. ээжүүд үнэн хэцүү юмаа тэ зовлон нэгтэй улсууд одоо яахавдээ 😦
    үнэн гоё би бүүр инээсээр байгаал таарлаа хахахаха =))

  2. ЭЭ ӨНДӨГ ЧИНЬБНШДЭ ТЭЭ….. ТАХИАНЫ….. … ХРОМОСОМ БХКҮ ЮУ ДАА ТЭГЭЭП ШҮЙМИНЫГ УНГУУЛААД БГАН ХАХА

      1. эхлээд гэтнэ алхам алхамар ойртоод тгд шууд дарж аваал шумбана!!!! :))))))))))))))))

      2. Хүүеээ…Жоохон хүүхдэд юу яриад байгаан бэээ!! –_–
        Балайн…
        .
        .
        .
        гэвэл алаваа…. :))))))))))))))))

  3. бүгдийн нэг дор уншиж бгаа болхоор сэтгэгдэл үлдээнэ гэхээр удах болохоор сэтгэгдлээ КОПИ ПЭЭСТ ~~~~~ МУНДАГ ШҮҮҮҮ ГОЁ ШҮҮҮ ЛАГ ШҮҮҮ ЧИ ШҮҮҮ :))

Сэтгэгдэл бичих