large

7-р хэсэг

Сайн уу 🙂 Хэлэх юм байнаа…

Юу хэлэх гэсэн бэ гэхлээр …….

Заза эхлээд юмаа уншчих. 😉 :>

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Өмнөх хэсэгт:

Жонин: Уучлаарай.

Би: …

Жонин: Өчигдөр шөнө би яг би байгаагүй ээ.

Би: Юу гэсэн үг юм?

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Жонин: Тэр нөгөө өчигдөр чамайг хараад дотор давчдаад тэгээд Крис Чанёл 2-н оргилуун дарсыг уучихсан байхгүй юу. Тэгсэн чинь тэр нь дотроо нэг тийм бодистой ч гэх юм уу, эм ч гэх юм уу…

Би: Юу?

Жонин: Яахавдээ. Нэг тийм сэрлийг нь хөдөлгөдөг тийм эм!!

Би: О.О Юу? Гэхдээ тэр 2 яагаад? … БУРХАН МИНь ТЭР 2 ИЖИЛ ХҮЙСТНҮҮД ЮМ УУ?

Жонин: О.О Юу?! Үгүй ээ юу гэж дээ!!! Үгүй гүү гүү гүү.

Би: Тэгээд?

Жонин: Мангар минь дээ. Тэр шампанскыг уг нь Сэүн Ёнми 2т зориулж хийсэн юм байна лээ л дээ.

Би: Аааааааааааааан.

Жонин: Тэгээд би тэрнийг уугаад зүгээр л хяналтаа алдчихсан. Тэвчих гэж хичээсэн хайраа…би уг нь гэртээ очоод хүйтэн шүршүүрт орох гэж байсан юм. Тэгээд гарах гээд явж байгаад чамайг олж хараад тэгээд биеэ барьж чадаагүй. Чамд хэтэрхий их хайртай бас чамайг маш их хүсэж байсан болхоор-

Би: *улайх*

Жонин: Тэгээд л …

Би: Гэхдээ Жонин.

Жонин: ммм?

Би: Өчигдөр олон удаа тэгсэндээ би уурлаагүй л дээ. Тэр зүгээр л нөгөө чи намайг хаяад өөр эмэгтэйг олж чадна гэсэн тэр үг чинь. Яаж тэгэж хэлж чаддаг байнаа?!! гээд тэрнийхээ энгэрлүү шигдлээ.

Жонин: Уучлаарай…би зүгээр л худлаа хэлсэн юм. Би хэлсэншдээ. Би өчигдөр хяналтаа алдчихсан байсан. Бараг л хагас ухаантай байсан. Тэр тэнэг эмнээс нь болж тачаадаж үхэхээ шахсан. Гэхдээ би амлаж байна. Би яаж ч байсан өөр эмэгтэйд ойртохгүй ойлгосон уу? Надад чи байхад би тэд нараар яана гэж? Хэрэггүй. Надад уурлаж, надруу хашгичаж зодсон ч болно. Гэхдээ хонгор минь чи надад итгэх ёстой шүү за.

Тэр үнэхээр үнэн хэлж байгаа бололтой. Харц нь ганцхан намайг л хайрлаж байгаа нь тодорхой байлаа.

Би: Нээрээ юу? Өчигдөр би чамайг эсэргүүцээд яваад өгсөн бол чи өөр эмэгтэй хайх байсан уу?

Жонин: Юу гэж дээ. Би тэгэхгүй. гээд улам чанга тэвэрлээ.

Би: За яахав. Итгэлээ.

Тэр миний духан дээр үнсээд

Жонин: Итгэсэнд баярлалаа.

Би инээгээд тэрнээр жоохон тогломоор санагдаад

Би: Би чамд итгэсэн ч, би чамайг өршөөгөөгүй байгаа гэдгийг санаарай.

Жонин намайг инээхийг хараад уруул дээр зөөлхөн үнсэн

Жонин: За тэгвэл чинийхээ өршөөлийг хүртэхийн тулд би юу хийх ёстой юм бол?

Би: ммм за бодъё л доо. Чи надад өдөр болгон амттай хоол хийж өг, орой болгон намайг бүүвэйлж өг, намайг гуниглах үед надад хөгжилтэй дуу дуулж өг!!! Гэхдээ хамгийн эхэнд нь, миний бие тэр чигтээ нүлллл хөндүүр болчихсон учир чи өдөр болгон надад массаж хийж өгч байна. Багадаа сарын хугацаанд массаж хийж өгнөшдээ. Бас миний салтаа аймшигтай өвдөж байна. Алхаж бараг л чадахгүй байх. Тийм болохоор намайг үүрч яв. Өдөр болгон надтай хамт бай. Угаасаа чи надтай гэрлэхээс хойш-

О.О би гэнэт юу гэж хэлснээ эргэж санан хэсэг чимээгүй боллоо. Би сая гэрлэх гээд хэлчихсэн үү?!! Би чинь одоо юу яриад байнаа? Хэнд ч хэлдэггүй зөвхөн өөртөө л хэлдэг гэрлэлтийн тухайгаа би ам алдчихлаа гэж үү? -_- Бид дөнгөж 3 жил үерхсэн. Тэгээд ч нас залуу байна. Бас тэр минь дөнгөж гарж ирч гялалзах гэж байгаа од хүн. Хоосон мөрөөдөхөө больж үз.

Жонин: Сая чи-

Би: Үгүй ээ үгүй!!! Мартаж үз!!! Би тэгэж хэлье гэж бодоогүй!!

Жонин: Юу чи надтай гэрлэмээргэй байгаа юм уу? О.О

Би: Үгүй ээ. Нөгөө тэр… би гэрлэмээр байна. Харин чи гэрлэхийг хүсэхгүй байгаа-

Жонин: Би хүсэхгүй байгаа гэж үү?

Би: Тийм!! Үгүй ээ үгүй үгүй үгүй!! Бид одоохондоо залуухан байнашдээ бас чиний ажил ч гэсэн гэхдээ би-

Тэр миний үгийг таслан уруул дээр үнслээ. Би эхлээд гайхснаа дараа нь хүзүүгээр нь тэврээд нүдээ аньлаа. Жонин босоод намайг татан өргөөд буйдан дээр суулгалаа. Тэгснээ өөрөө миний өмнө өвдөг сөгдөн суугаад халааснаасаа нэг зүйл гаргаж ирлээ. О.О ОМG!!!!! Тэр цэнхэр өнгөтэй хилэнгээр бүрсэн бөгжний хайрцаг барьсан байлаа. Хайрцагаа онгойлгоход дотроос нь үнэхээр чамин үзэсгэлэнтэй бөгж гарч ирэхийг хараад би золтой л зүрхний шигдээсээр үхчихсэнгүй.

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Жонин надруу харан ярьж эхэллээ. Тэр минь бага зэрэг сандарсан бололтой хоолой нь чичирч байлаа.

Жонин: Хайраа…би өөрсдийгөө хэтэрхий залуухан байгаа гэдгийг мэдэж байна. Бас аль аль нь өөр өөр учир дутагдалтай гэдгийг ч мэдэж байна. Бидэнд цаашдаа туулах маш урт зам байна. Энэ замд маш олон өөрчлөлт, сорилт гарч ирэх ч би чамдаа хайртай. Энэ сэтгэл минь ямар ч сорилтонд өртсөн хэзээ ч өөрчлөгдөхгүй.

Би: …

Жонин: Надтай гэрлээч!!! Одоо биш л дээ гэхдээ ирээдүйд нэг өдөр. Ирээдүйд миний эхнэр болж намайг нөхрөө болгож авах уу?

Нулимс минь урсан

Би: Т-тийм…би мэдээж чамтай гэрлэнэ Ким Жонин.

Жонин хайрцагнаасаа бөгжөө сугалан миний зүүн гарны ядам хуруунд зүүж өгөөд нөгөө л сайхан инээмсэглэлээрээ инээмсэглэлээ. Үнэхээр аз жаргалтай байна. Би өвчтэй биеэ үл харгалзан тэрнийхээ уруул дээр нь нэг үнсчихээд босоод буйдан дээр дэвхцэж гарлаа.

Би: Тиймээ тиймээ вахахахах… яаая вахахахах  ёооё…. ёооё миний бие …. яаая…

Жонин инээгээд намайг өргөн буцаад орон дээр зөөлхөн хэвтүүлээд өөрөө миний хажуугаар орон намайг тэврэн хэвтлээ. Би тэрнийхээ цээжийг дэрлэн бөгжөө харан

Би: Хайраа…чи энийг хэзээ төлөвлөчихвөө?

Жонин: ммм үнэндээ бол 2 долоо хоногийн өмнө.

Би: Юу? Бид 2-н хэрэлддэг өдөр үү?

Жонин: Мхн…Хайраа намайгаа уучлаарай. Тийм юманд уурлаад. Тэр өдөр бүр эхнээсээ авхуулаад л хөгийн байсан. Тэгээд танайд очоод би чамд хэзээ гэрлэх саналаа тавих вэ гэж бодоод сууж байтал чи надад тэр найз болон найз залуугынх нь талаар ярьж эхэлсэн. Тэрийг сонсоод үнэндээ өөртөө уур хүрсэн. Чамтайгаа хамт байж, чамайгаа халамжилж чадахгүй ямар арчаагүй найз залуу болохоо би тэр үед мэдэрсэн.

Би: …

Жонин: Тэгээд би дахиад л бодсон. Чамдаа сайн найз залуу ч байж чадахгүй юм байж юун гэрлэх санал, юун нөхөр болох л гэж бодсон. Тэгээд л уураа чамдаа гаргачихсан. Бүгд миний буруу байхад чамайгаа буруутгаад гомдоочихсон.

Би тэрний царайруу харан хацарнаас нь бариад

Би: Хайраа. Намайг чамд хичнээн их хайртайг мэднэ биздээ? Би чамайг байгаагаар чинь л хайрладаг. Хүн болгонд л ийм зүйл тохиолдоно. Би чамайгаа намайг эсвэл ажилаа сонго гэж шалахгүй ээ. Мэдээж чи минь аль алиныг нь л хүсэж байгаа.

Жонин: …

Би: Idol байна гэдэг чамайг муу найз залуу болгохгүй ээ. Зүгээр л бусдаас өөр онцгой болгож байгаа юм за. Харин ч чи минь найз залуугынхаа үүргийг сайн гүйцэтгэдэгшдээ.

Жонин: Нээрээ юу? *нүд нь гэрэлтэх*

Би: Мхн.. 🙂

Жонин: Яг уу? :>

Би: Мэдээж үгүй!!! 2 долоо хоногийн өмнөх чиний намайг доромжилсон үг бас өчигдөр шөнийн тэр олон удаагийн … -_-

Жонин: *санаа алдах* Чи хэзээ ч өчигдрийг мартахгүй байх тийм үү?

Би: Мэдээж.

Жонин: :> Яаанаа хоёулаа хуримнаасаа өмнө жаргалдаа ташуурсаар байгаад үхчихвийдээ. :>

Би: Муу тэнэг -_-

Жонин: Нэгэнт л хуримны тухай ярьсан юм чинь нэг шийдэх асуудал байна хайраа.

Би: За юу юм?

Жонин: Нөгөө бид 2 Крис Чанёл 2т баярлаж явах ёстой байх тийм үү? Тиймээс тэдний нэг нь хуримын гэрч болвол ямар байна?

Бид 2 хэсэг чимээгүй байж байгаад нэгэн дуугаар Чанёл гэж хэллээ. Бид 2 инээлдээд

Жонин: Ийм хурдхан шийдчихэж байгаа юм уу?

Би: аанхаан *эвшээх*

Жонин: Нойр чинь хүрээд байгаа юм уу? Одоо юу?

Би: Тийм!!!! Миний ийм байгаа нь хэний буруу билээ?

Жонин: Би би би!!! Уучлаарай. Гэхдээ л өчигдөр гайхамшигтай сайхан байсан биздээ? :>

Би: Би яаж мэдэх билээ дээ? Хагас хугас л санаж байна. Чи яг л араатан шиг л байсан. -_-

Жонин: Тийм үү? Гэхдээ надад бол янзтай байсан. :3

Би: хннн..

Жонин: Хүүе хайраа хоёулаа ер нь Крис Чанёл 2-с дахиад тэр эм нь байна уу асуух уу? Зөвхөн надад биш чамд зориулж асуусан ч болношд. :3

Би тэрний мөрнөөс нь хазаад

Би: Солиор!

Жонин: Ёооё!!!

Би: Хохь чинь!! Заваан юм яриад байх юм. *эвшээх*

Жонин: Заза унтдаа хайраа. Бас дахиад уучлаарай. гээд уруул дээр яг өчигдрийн үнсэлтүүд шигээ халуухнаар үнслээ.

Жонин: Хүсэж байна уу? *шивнэх*

Би: Үгүй!!! гээд эргэж харан хэвтлээ. Тэгмээр байгаа ч гэсэн үнэхээр нойр хүрч үхэх нь.

Жонин намайг өөрлүүгээ харуулаад духан дээр үнсэн

Жонин: Хайртай шүү…сайхан амраарай

Би: Чамдаа хайртай..

Тэрнийхээ дулаахан энгэрт шигдэн, өчигдрийн болсон явдлыг бодон, хязгааргүй аз жаргалтай байгаагаа мэдрэн унтахаар нүдээ аньлаа.♥♥♥

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Эх сурвалж: http://www.asianfanfics.com/story/view/247915/1/love-war-smut-you-exo-sehun-chanyeol-kris-kyungsoo/18

Оригналь дээрээ D.O гол дүр байсан юмaa. 😛 Уучлаарай Chunjoe ^^

……..

За юу хэлэх гэсэн бэ гэхээр,

Би энэ богино хэмжээний [+16] өгүүллэгийг онцгойрох гэж ерөөсөө хийгээгүй -_- Тэгтэл намайг онцгойрох гэж ийм юм хийлээ, эротик өгүүллэгний блог нээвэл яасан юм нтр гэх юм байналээ. Уучлаарай. Өөрийн чинь хэлснээр би за тэгье эротик өгүүллэгний блог нээе нээе гээд байж байх юм шиг байна уу?!! ХА ХА ХА!!! Үгүй л байхгүй юу!!!  Садар гэдгийг нь хэнээр ч хэлүүлэлтгүй би мэдэж байна. -_- Намайг орчуулж суухдаа яагаачгүй гэж бодож байна уу?Намайг ийм юм оруулахаар яасан завхай садар юм гэж бодож байна уу? Би зүгээр л нэг иймэрхүү төрлийн юм нэг байж байвал сонирхолтой л юм болов уу гэж бодсон юм. Харин би буруу бодож. Тийм биш юм байна. Одоо угаасаа дахиж ийм юм оруулахчгүй. Оруулвал та нарын хэлснээр блогоо бузарлаад хаячих биз. -_- Хүнийг сайн таниагүй байж, хамаагүй бүү дүгнэ гэдэг байхаа!? Заза болъё. 

“IF YOU DON’T KNOW ME, DONT JUDGE ME”

                                                                        -Tupac

Эцэст нь энэ аймар хэдхээн хэсэгтэй өгүүллэгийг минь зориг гарган байж, шимтэн уншиж, сэтгэгдэл үлдээж байсан бүх уншигчиддаа БАЯРЛАЛАА!!! :3 :******

101 thoughts on “[+16] PART 7 (LAST PART)

  1. гайхалтай өгүүллэг байна тэхдээ арайл олон хэсэгтэй юм шиг санагдлаа……..хайр ийм хүчтэй хэрэлдсэн байсан ч нэгнээ хараад хайртай гэдгээ мэдэрч бусдаас харамладаг 🙂 зохиомж сайтай гоё өгүүллэг байна

Сэтгэгдэл бичих