large (13)

Тэргэл сар ба Тэнүүлч од 

Бид бүгд эргэж хартал……………………………

Дахиал Сүжон!!!

Сэүн: чи одоо энэ тэндээс гарч ирж хүн айлгах донтой юм биш биздээ

Сүжон: ахаа!!!

Луан: Сэүн амаа мэд за явцгаая

Би: гэхдээ Сүжон чи яаж Луаныг мэддэг юм?

Сүжон: манай хөрш бас маш эртний танил тиймээ ахаа

Би: О.о

Луан: за ингээд зогсоод байхаар явцгаая

Сэүн: за хаашаа явах юм?

Кай: Сүг Ён хаашаа явмаар байна?

Чанёл: Сүг Ён хаашаа би тийшээ

Сэүн: за хурдан хэлээч дээ

Би: за байз

Сүжон: бүгдээрээ кино үзье

Луан: тэгэх үү?

Сэүн: хөөе бүдүүнээ хэн чамаас асуусан юм?

Сүжон: ямар муухай ааштай юм дээ!!!

Би: бүгдээрээ аквариум явья би далайн гахай хармаар байна

Кай: за явцгаая

Сэүн: хоо ойрд очоогүй юм байна сайхан байх байхдаа

Чанёл: Сүг Ён алив цүнхээ өгчих би барья

Би: за

Сүжон: минийхийг

Сэүн: хөөе чи өөрөө бариач гаргүй юм уу?

Луан: заза би барья

Сүжон: баярлалаа ахаа

>………………………………………………………………………….<

Би: хоооооооооо

Кай: хоооооооооооооо

Сэүн: хоооооооооооо

Чанёл: хоооооооооооооо

Сүжон: шал уйтгартай юмаа

Луан: хоооооооооооооо

Сүжон: ядаж юм олж идье л дээ

Сэүн: хөөе чи өмнөх өөхөө яая гэж байж дургүй байвал явж болно штээ

Үнэхээр үзэсгэлэнтэй юмаа. Эргэн тойрныг гайхаж усанд дураараа сэлэх амьтдыг харсаар нэг мэдэхэд  тэднээс холдсон байлаа. Сэүний хэлсэн бүгдийг бодох тусам Луанд тэр үед ямар хэцүү байсан бол гэж бодно. Кай ч бас нэг өдөр тэрнийхээ төлөө амиа золиослох биз харин би тэр үед тэсэх болвуу? Бас л Сэүн шиг харамсаад хажуугаасаа хайртай хүнээ алдах болов уу?

???: хөөе

Би: О.О

Луан: цочиочихсон уу?

би: үгүй ээ

Луан: яагаад заавал энд ирье гэсэн юм?

Би: зүгээр л тэрний харж чадаагүй зүйлийг хармаар санагдаад та нарын хичнээн хүссэн ч үзэж чадаагүй зүйлийг харах гэсэн юм

Луан: Сэүн чамд бүгдийг ярьжээ

Би: одоо хүртэл тэрэнд уурлаж байна уу?

Луан: үгүй ээ зүгээр л тэр бүхнийг амарханаар боддог бүх зүйл тэрний хувьд амархан байх миний хэдэн жил дотроо хадгалсан юмыг тэр хэвийн нэг зүйл шиг тавхан минутын дотор ярьсан болхоор л өөртөө бухимдсан хэрвээ би тэр үед үхчихсэн бол хэрвээ би тэрэнтэй учраагүй байсан бол тэр минь одоо зүгээр байх байсан харин  одоо миний хийж буй үйлдэл тэрнийг харамсахад хүргэж байгаа биз тэр миний төлөө амиа золиослож байхад би…

Ойртон ирэх хөлийн чимээнээр түүний яриа суларсаар түүний юу гэх гэж байсаныг сонсож чадсангүй

???: та 2 энд байсан юм уу?

Луан: мхм

Чанёл: за явцгаах уу?

Би: тэгье одоо хаачих юм?

Кай: Чанёл одоо яг цаг нь

Чанёл: хаммм шүлсээ арчих цаасаа бэлд нусаа

Сэүн: болилдоо

Луан: хоёр хоёроороо шүү!!! болж байна уу?

Би: юу яриад байгаа юм?

Сүжон: харин тийн

Чанёл: явж дугуйгаар уралдья

Би: ммм тэгээд юун сүртэй юм?

Кай: хоёр хоёроороо дугуй унана тэгээд хожигдсон баг нь хоолонд даана болж байна уу?

Чанёл: тохирлоо

Кай: Сүг Ён чи надтай болох уу?

Би: за

Чанёл: хөөе үгүй ээ би болно

Сэүн: горьд бандинуусаа

Луан: хөөе би тэгээд хэнтэй болох юм?

Сүжон: намайг авах хүн байхгүй юм уу?

Би: юу ч гэсэн эндхийг нураахаасаа өмнө гарцгаая

Бид хэд замын турш хэрэлдсээр цэцэрлэгт хүрээлэнд арай гэж ирлээ. Бурхан минь Сэүн Чанёл хоёрын урт гарнууд нь өөд өөдөөсөө сарвалзаал дунд нь байгаа намайг золтойл цохичихсонгүй

Би: хөөе яагаад намайг булаацалдаад байгаа юм?

Луан: чамайг хөнгөхөн болхоор нь тэгж байгаа юм!

Би: балиар амьтад 

Кай: үгүй ээ Сүг Ён би чамайг гахай шиг бүдүүн байсан ч сундалаал явна

Чанёл: яг уу? тэгвэл Луан гэдэг бүдүүн гахайг ав Сүг Ёноос ялгаа байхгүй

Луан: ханннн боль хөөе би харин ч туранхай шүү

Сэүн: за чи өөрөө шийд хэнтэй нь болох юм

Би: мэдээж Кай

Кай: энэ чинь л байхгүй юу? Сүг Ён 2лаа энэ муусайлчуулаар гоё хоол авхуулнаа

Би: мэдээж

Чанёл: Луан хонгор минь нааш ир

Луан: хайр нь очиж байна очиж байна

Сэүн: хөөе би тэгээд энэ бүдүүнтэй болох юм уу?

Сүжон: хөөе би энэ хүйтэн царайттай чадахгүй ээ Луан ахаа

Луан: баяртай ^^

Ингээд бид хэд дугуйн дээрээ суулаа. Кай Чанёл хоёр урд дугуйн дээр нь суугаад бие биенээ барьж идэх гэж байгаа аятай ширүүн хараад үрүүлээ базална. Луан бид хоёр ард нь юуч болоогүй юм шиг инээлдээд сууж байтал. Сэүн дугуйгаа чирсээр харин Сүжон хойноос нь дурамчхан алхаж байлаа.

Чанёл: за бүдүүнүүдийн баг болох 3-р баг ирлээ. Одоо тэмцээндээ орцгооё

Кай: хөөрхнүүдийн баг түрүүлэх болноо

Чанёл: тиймээ Луан хоёулаа ялчихжээ

Би: хөөе хөөрхнүүд гэж өөрсдийгөө хэлж байна та нар бол зүгээр л жулдрай царайтнууд

Луан, Чанёл: -_-  тэр 2 өөд өөдөөсөө харан нэг ярвайчаад бид хоёр луу муухай харан

Луан: царай хэнд хамаатай юм!

Би: за эхэлцгээе

Бид хоёр яг замаараа явж байтал Кай гэнэт чигээ өөрчилөн модон дундуур явсаар огт өөр зам руу гараад ирэв.

Би: хөөе тэнэгээ хожигдмоор байгаа юм уу?

Кай: сайхан байна

Би: юу гэнээ?

Кай: яг л буцаад хуучиндаа оччихсон юм шиг чамайг үүрээл гэр лүүгээ алхаал шөнө босоод хоёулаа хоол хийж идээл өглөө бүр хамт сэрээл аан бас шүршүүрт орж байхад чинь тэнэг юм шиг дайрч ороол чи ч гэсэн эмэгтэй юм байж тоохчгүй зарим хүнд онцгүй ч гэлээ надад бол намайг тэнэг гэж дуудах чинь хүртэл дотно байдаг

Би: *улайх* тэнэг

Кай: тиймээ сайхан байна чи нуруун дээрээ хэдэн мэнгэтэйгээ мэдэх үү?

Би: *улайх* хөөе битгий сонин юм яриад бай

Кай: яадаг юм? хамт унтдаг байсан хүмүүст нэгнийгээ нүцгэнээр нь харах энгийн асуудал биздээ? энд чинь юунд нь улайгаад байгаа юм?

Би: хөөе аажуухан яриачээ!

Кай: *орилох* би энэ охиныг нү…

Би: тэнэг!!!

Кай: чи яг 7 мэнгэтэй бүгд нийлээд хагас сар шиг хэлбэртэй болдог. Аан бас шилбэн дээрээ 2 бөгсөн дээрээ…

Би: одоо болноо ичиж үхэх нь байна

Кай: Луантай сая юу ярьж байсан юм?

Би: нөгөө өмнөх одны талаар

Кай: ммм

Бид  хоёр дахиад юу ч ярьсангүй буцаад зам руугаа орон нөгөө хэддээр очтол Сэүн ихэл баяртай харин нөгөө гурав муухай царайлцан зогсож байлаа

Сэүн: хаачаад ирж байгаа юм?

Кай: харин санаандгүй замаасаа гарчихлаа

Сэүн: за хоолоо авч өг

Би: та хоёр түрүүлчихсэн юм уу?

Сэүн: үгүй ээ би ганцаараа ахаххаха

Сүжон: балиар соёлгүй амьтан

Чанёл: Луан муу тэнэг байгаагүй бол бид хоёр хожих байсан юм

Луан: хөөе хэн үрүүлээ барилгүй явж чадна гээд онгироод байлаа

Чанёл: хэн тэгвэл тэнэг юм шиг орилоод дугуйнаас үсэрлээ

Луан: хэн хашлага мөргөлөө

Би: амаа татацгаа явж юм олж идье

Сэүн: аа чи даана шүү!!! Би харин ямар хоол иддэг юм билээ

Кай: Сүжонаа яагаад доглоод байгаа юм зүгээр үү?

Сүжон: зүгээрээ гэхдээ хэн нэгэн намайг дугуйнаас түлхэж буулгаагүй байсан бол бүр сайн байх байлаа

Сэүн: хэн тэгээл бүдүүн бөгсийн чирээд явж байдаг юм тийм биздээ Кай

Сүжон: -_-

Бид хэд жаахан гэмтэлтэй байсан болохоор такси барин Сү Ёны ажил дээр ирлээ. Харин тэр намайг хараад яагаад ч юм түгшээл сандараад байн байн хаалга руу хараад байлаа.

Би: хөөе чи зүгээр үү?

Сү Ён: аан зүгээр зүгээр

Би: нэг л биш дээ

Сү Ён: харин аав ээж хоёр дахиад жаахан үглээд

Би: аан за манай найз нар өлсөж үхлээ хоол

Сү Ён: аан за цаанаа очоод сууж бай

Би: мөнгө нэхэхгүй юм уу?

Сү Ён: юу гэж дээ эгч нь өнөөдөр бүгдийг нь дайлж байгаа юм

Би: чи сая эгч нь гэсэн үү?

Сү Ён: тиймээ

Би: за чи юу нуугаад байгаа юм эгч нь гээл хоол өгөөл нэг л бишдээ

Чанёл: эгчээ хоолоо хурдан

Сү Ён: за ямар ядаргаатай юм эсвэл боль боль

Сэүн: Сүг Ён чи юу яриад байгаа юм хүн хоол өгье гэж байхад эгчээ үгүй дээ энэ өнөөдөр наранд удаан явцан болохоор ингээд байгаа юм

Кай: Сү Ён чи шилдэг нь хурдлаарай

Сү Ён: за

Би: энэ нэг л биш дээ

Сүжон: энэ танай эгчийх юм уу?

Би: тийм

Чанёл: бид нарт дандаа уух юм үнэгүй өгдийн тиймээ Сү Ён эгчээ *орилох*

Би: худлаа ярь

Сү Ён: Чанёл ойлголоо эгч нь уух юм аваад очьё *орилох*

Кай: зальтай амьтан

Чанёл: ингэж л амьдрах хэрэгтэй шт

Луан: ёоох хөл өвдөж байна

Чанёл: ханннн тэнэг новш хохь чинь надад итгээ гэж би хэлдэг биздээ

Луан: чамд итгэсэнээс Сэүнд итгэсэн нь дээр

Сэүн: trust me *малийх*

Кай: бурхан минь бөөлжлөө

Би: хөөе Сэүн наадах чинь миний үг

Кай: бөөлжлөө гэж хэл лүү?

Сү Ён: за эгч нь ирлээ

Би: юу болоод байгааг хэлэхгүй юм уу? хурдан хэлэхгүй бол бүр л ширүүхэн юм болно гэж мэдээрэй

Сү Ён: Жон Жон чи энэ тэнэгт хүн дарамтлахаа боль гэж хэлээд өгөөч

Кай: Сүг Ён одоохондоо тэрнийг тайван орхичих. Хоолоо идсэний дараа тамлан шүүх ажиллагаагаа явуул

Би: за

Сүжон: Жон Жон гэж хэн юм?

Сү Ён: энэ хэн бэ?

Луан: аан манай хуурай дүү байгаа юмаа

Сү Ён: мммм гэхдээ би чамайг нэг л харсан санагдаад байх юм

Сүжон: би Сүг Ёны хуучин ангид байсан

Сү Ён: үгүй ээ нэг л өөр газар харсан юм шиг

Сүжон: аан би энд бас хэд хэдэн удаа ирж байсан

Сү Ён: ммм заза гэхдээ л…

Кай: хоол яасан бэ?

Сү Ён: чи нээрээ өлсөж үхэх гээд байна уу? хоол хоол гээд орилоод байх юм намайг ид май май май алив идээч!!!

Кай: чамайг идвэл хордож үхэх биз!!! ингэж хүлээвэл өлсөөд үхэх юм байна лдаа. Олигтой хоол хийдэг ч юм шиг юун  уддаг юм дээ!!!

Сү Ён: ханннн  чи муу хоол идэх болхоороо яадаг байсан билээ

Кай: чи өөрөө яаж зовоож өгдөг байсан билээ

Сүг Ён: хоёр мангарын завааруулсан юмыг би л цэвэрлэдэг байсан  биздээ

Сэүн: мэдрэл гурав!!!

Сү Ён: нээрээ би өчигдөр нэг сонин кино үзээд сансараас нэг хүүхэд нисээд бишээ шидэгдээд ч билүү ямар ч байсан Жон Жон шиг дэлхий дээр ирдэг юм тэгсэн аймар мундаг нисээл буугаал  мангар хүчтэй ядаж байхад мангар царайлаг.

Кай: тэгээд?

Сү Ён: Жон Жон чи бүр од юм байж ямар нэгэн тийм юм байхгүй юу?

Би: хөөе тэрийг чинь Сүпермэн гэдэг  харин энэ Жон Жон зүгээр л Жон Жон гэж үглэхээс цаашгүй амьтан!!!

Кай: *чухал царай* Сү Ён би бас нисдэг шт

Сү Ён: хоооо тийм үү? мундаг юмаа

Бүгд: -_-

Сүжон: гэхдээ Кай-г яагаад Жон Жон гээд байгаа юм? Бас юун од???

Сэүн: чи байсаар л байгаа юмуу даанч сандал хүрэхгүй байсан юм

Сүжон: -_- зүгээр л хэлчихнэ биздээ

Чанёл: тэр үү? Чи мэдээд хэрэггүй гадны хүнд хэлж болохгүй

Сүжон: би гадны хүн юм уу?

Сэүн: тэгээд биш юм уу?

Луан: юу гэж дээ? Дараа хэлье за

Сүжон: за

Сү Ён: нисэхээс өөр юу хийж чаддаг юм?

Би: зассс энэ ямар юмаараа нисдэг юм!!!

Сү Ён: заваан амьтан тоглоомтой хэвээрээ байх шив

Кай: би хүний бодол уншиж чаддаг

Сү Ён: за тэгвэл би юу бодож байна

Кай: чи юу? Чи намайг чадах болов уу? Гэж бодож байна

Сү Ён: О.О вуаааа мундаг юмаа

Луан: тэгвэл би

Кай: чи юу хоол

Луан: нээрээ уншаад байгаа юм уу?

Кай: тэгээд худлаа юм уу? -_-

Сүжон: тэгвэл би

Кай: Сэүнийг царайлаг даанч бүдүүлэг гэж бодож байна

Сүжон: ханннн

Сэүн: үнэн үү?

Сүжон: үнэн л биздээ хөгийн бүдүүлэг амьтан

Сэүн: гэхдээ би царайлаг

Кай: за одоо Сэүн!!!

Сэүн: надад ойртоод үзээрээ

Кай: хөөе зүгээрээ

Сэүн: хол бай

Кай: би холоос ч гэсэн уншиж чаддаг чи яг одоо юм бодохгүй байх гэж хичээж байна

Сэүн: муу тэнэг *шивнэх*

Кай: дотроо өөрийгөө магтаад яахав дээ!!!

Сэүн: -_- хөгийн амьтан бэ!!!

Кай: за өөр хэн үлдсэн

Чанёл: минийх миний бодлыг уншдаа *малийх*

Кай: үгүй ээ чинийхийг уншихгүй

Чанёл: яагаад вэ???

Кай: дэлдэн хүний бодол нь чихээрээ гараад явчдаг юм

Чанёл: -_- зайл!!!!

Бүгд: ахаххаха

Кай: одоо Сүг Ён тийм үү?

Би: үгүй ээ би ч бас дэлдэн би дэлдэн штээ

Кай: үгүй ээ чи дэлдэн биш

Бурхан минь тэр юугаа л хийгээд байндаа тэрнийг өөдөөс ингээд хараад байхаар төвлөрч чадахгүй байна. Өөр юм бодьё гэж хичээсэн ч тэрнийг л бодоод байна. Сайхан инээмсэглэл зүрхэн хэлбэртэй уруул дулаахан харц өөр юу ч бодож чадахгүй байна

Кай: чи яг одоо… намайг бодож байна

Би: -_- үгүйэ чи чаддаггүй л юм байна шт муу худалч

Кай: айн? Нээрээ юу?

Би: мхм би Сэүнийг царайлаг гэж бодож байлаа

Сэүн: хөөрхөн юм боддог хүүхэд вэ? Муаккакака

Би: -_-

Биднийг ингээд сууж байтал хоол ч ирж марзагнах завдалгүй бүгд хоол руугаа дайрлаа. Гэнэт Сү Ёны сүнс нь зайлсан байртай хамаг бие нь хөшиж гараараа хаалга руу даллаад байлаа. Эргэн хартал Эрик баглаатай цэцэг барьсаар бид нар луу чиглэн ирэв. Кай тэрнийг харсанаа бас л сонин царайлж хоолоо идэлгүй сэрээгээ шидэв. Тэр энд юу хийж байгаа юм бэ?

Эрик: Сү Ён!!!

Сү Ён: нөгөө…

Эрик намайг харан царай нь Сү Ёныхоос ч цагаан болоод надад ямар нэгэн юм хэлэх гэж байгаа аятай түгдрэн нөгөө цэцгээ ардаа нууснаа

Эрик: өө Сүг Ён байсан юм уу?

Чанёл: энэ хэн бэ?

Сү Ён: Сүг Ён уучлаарай 

30 thoughts on “Full moon & Rambler star (chapter-15)

  1. Хүүеээ миний нуруун дээр тал сарны мэнгэ бгаа ингэжийн та нар миний боджоогоог бодож бна уу? :333333 Би Кай-ын хайж бгаа хүн бол ямар схан бэ хяхяхяхя =))))) За ямарч бсан сайхан болжээ. Эрик эгч 2 үерхэг2 сайн л биз Жон Жон буруугаар ойлгохоо болих биз ихихихих.. ГОООООЁ БОЛСОН БНА ~~~

  2. Эрик муу нфш -_- яаж чадаж байнаа.
    аааа худлаа2 :))
    зиааз уг нь тачмааны ажаши байсан юмсан. ♥.♥
    Хөөрхий тэр Чанёл. :3
    Мундагшд (y)

  3. Sain uu jane: 900 gariu odriin omnoh oguulleg baina. Bichdeg zuils chin ih sonirholtoi yma durdval another story :👍🏼атавизм гээд Л . Sayhns WordPress account neesen blhr sayhns 1 2 blog unshjiga ma tghr admin ud g ni sain medhgui l de maniakos bolon chini oguulegudig ih unshjindoo. Another story dahiad tsasha bga Yu . Aan tiin Bol asuuh gsn zuil maani : zavgui herne ih amjuulj sonirholtoi zuils bichih ymaa nuuts bish bol hn ymar chiglelr surdag ve. Tgd amjilt husye like comment guihrgui mundag bn oo 👍🏼🙏🏼😊😄

    1. Сэтгэгдэлийг чинь сая л харлаа. Удаж хариу өгсөнд уучлаарай. Чиний хэлсэнчлэн энэ өгүүллэг маш удаан хугацааны өмнөх өгүүллэг. Тиймээс ч учир дутагдалтай зүйл их байгаа байх. Би өмнө нь хэзээ ч энэ чиглэлээр сурч эсвэл хэн нэгнээс асууж байгаагүй тийм болхоор бүр ч алдаатай байгаа. Би Анагаахт сурдаг. дахин цааш үргэлжлэн гэж би өөрөө найдаж л байна. Зав цаг муугаас гадна, би өөрөө нилээн залхуу хүн тул өгүүллэгээ удаан хугацаагаар зогсоогоод байдаг муу талтай. Гэхдээ итгэлийг чинь алдахгүй цааш улам бүр хичээх болноо. Баярлалаа. Асуултанд чинь хангалттай хариулсан гэж найдаж байна. Дахин лавлах юм байвал холбогдоорой. Баяртай 🙂

      1. Woow anagaaht surah ymar baidgiig bi mednee😊 ulam ih amjilt husye. Hamgiin ih tsag zav muutai hariutslagatai chiglelr surangaa blog hotolj bga ni mash ih taalagdlaa. Tsag tolovlolt saitai hun bh. Bi ch bs anagaahtai oiroltsoo chiglelr suraltsdag.
        👍🏼👍🏼👍🏼💪🏽💪🏽💪🏽

      2. Тэгвэл зовлонг нь мэдэх л юм байна. :)) За хичээлээ сайн хийгээрэй

Сэтгэгдэл бичих