tumblr_m55pjiG4eu1qgsoyxo1_500_large

7 хоног ♥ хориннэгдүгээр хэсэг

За энэ хэсэгт амалсан ёсоороо + юм орууллаа. :3

Өмнөх хэсэгт:

Крис: Би орой болгон унтахаас айдаг. Унтаад босоод ирэхэд юм харахгүй болчихсон байвал, чинийхээ царайг дахиж харж чадахгүй гэхээс үхтлээ айдаг.

Би: … *уйлах*

Крис: Чшшш битгий уйл!!! 2уулаа ирээдүйн талаар ярихаа больцгооё за…

Би: *толгой дохих*

•••

Өдөр хоног өнгөрсөөр…Кристэй өнгөрүүлэх хоног өдөр цаг минут секунд тутам надад үнэтэй санагдаж байна. Бид 2 зөндөө олон хөгжилтэй хөгжилтэй юм хийж байгаа ^^. Крис хараагүй болохоосоо өмнө өөрийн хийхийг хүссэн зүйлээ хиймээр байна гээд хэхэх.. :)… Хэдий ийм хэрцгий зовлон тохиолдсон ч би урьд өмнөөсөө хэд дахин илүү аз жаргалтай байгаа.

2013 оны 1 сарын 28

Крис бид 2 инээлдсээр гэртээ орж ирлээ.

Би: Хохохо арчаагүй амьтан.

Крис: Гүэээ тэр чинь нээрээ л аймр тоглоом байсаншд..

Би: Үгүй ээ харин ч гоё хөгжилтэй.

Крис: Золтой л хамаг эрхтэн минь амаар гараад явчихсангүй. Дахиж хэзээ ч суухгүй шүү.

Би: Мэдэхгүй шүү!! :>

Крис: Хэлсэн бол хэлсэн.

Би: Зааз би усанд орлоо шүү.

Крис: За тэгчихээд доошоо буугаад ирээрэй 😉

Би: Чадвал 😉

•••

Усанд орчихоод биеэ алчуураар ороогоод өрөөндөө орлоо. Үсээ арчингаа шүүгээгээ онгойлгон нэг нимгэхэн халаад нөмрөөд доошоо буугаад харанхуй зочны өрөөрүү орлоо.

Living Room (3)

(Ерөнхийдөө иймэрхүү… ^^…Тэгээд тэр хивсэн дээр байгаа ширээг байхгүй гэж бодоорой 😉 )

Тэр өрөөг ганцхан ноцож ядаж байгаа гал л гэрэлтүүлж байв. Крис яг задгай зуухны өмнө сууж байв. Би чимээгүйхэн алхаад буйдан дээр суулаа.

Крис: Чи мэдэх үү?

Би: *цочих* Юуг?

Крис: Би чамд юу юунаас илүү хайртай гэдгийг!!

Би: Маш сайн мэднэ ххэ.

Крис эргэж харан

Крис: Хөөх…

Би: Яасан?

Крис: үзэсгэлэнтэй харагдаж байна.

Би: Өөө төрөхөөсөө л дөө. мэднэ мэднэ

Крис: Хэхэх за байж байгаарай гээд босон доошоо хонгилруу орон нэг гартаа нэг шил улаан дарс, нөгөө гартаа 2 хундага барин ирээд миний хажууд суулаа. Тэгээд задлаад хундагалаад надад нэгийг нь өглөө. Би амсар дээр нь хуруугаа тойруулж байгаад амтлан уулаа. Би ч нилээн уугаад өглөө хөөрхий. Крис надруу харчихаад доогтой нь аргагүй инээлээ.

Би: Хөөе!! Яагаад шоолоод байгаан?

Крис:….

Би: хэлээрэй!!

Крис: Пффффгг..

Би: Крис!!!

Крис: Зазаза миний эхнэр аяягүү хөөрхөн харагдаж байна!!

Би: Айн?

Крис: Хацар нь ягаарчихаад…

Би: Хэхэх гээд галруу харангаа чийгтэй үсээ гараараа самналаа. Гэнэт Крис миний үсээ самнаж байгаа гарыг атгалаа. Би гайхаад Крисрүү хартал тэр надруу харц нь нээх сонин болчихсон ойртож байв. Тэр яах ийхийн зуургүй уруул дээр минь үнслээ. Тэгээд нөгөө гараараа бэлхүүснээс минь барин аажим халаадны минь уяаг тайллаа. Би Крис-г үнсэхээ болин босоод уяагаа буцааж уяад

Би: Заза би унтлаа.. гээд явах гэтэл Крис гарнаас татан буцааж суулган

Крис: Үгүй ээ битгий унт!!!

Би: Ядраад байна!!

Крис: Үгүй ээ битгий унтаа!!

Би: Яагаад?

Крис: Чамайг яагаад унтуулахыг хүсэхгүй байгаа гэдгийг чи өөрөө мэдэж байгаа.

Би: Юу юм. Би мэдэхгүй байна. гэтэл Крис улам ойртон хацарнаас минь 2 гараараа барин дахин намайг үнслээ. Тэгээд уруулаа салган

Крис: Энэ…гээд нүдрүү минь ширтэн инээмсэглэлээ.

Би ч инээмсэглэлд нь хайлан Крис-н мөрөн дээгүүр 2 гараа давуулан тэврээд Крис-г үнсэж эхэллээ. Крис ч гэсэн өөдөөс сурамгай гэгч нь үнсэлцэж үсээр минь оролдоно. Би Крис-н подволкон дотуур нь гараа хийгээд нурууг нь илнэ. Тэгээд гараа буцааж аван өмднийх нь тэлээг сулаллаа. Крис ч инээн намайг тэврэн хивсэн дээр зөөлхөн тавиад подволкоо тайлан миний дээр гаран гарнаас минь салаавчилж хөтлөөд хүзүүн дээр шуналтайн аргагүй үнсэнэ.

Би: Дээшээ гарахгүй юм уу?

Крис: …

Тэр үргэлжлүүлэн миний халаадны уяаг тайлаад бэлхүүснээс минь чанга гэгч нь тэврэн үнсэнэ.

Би: Крис!!!

Крис: Дээшээ гарж цагаа үрмээргүй байнаа!!

Би: …

Крис: чи өмсөөгүй юм уу?

Би: Юу?

Крис: Энэ гээд хошуугаараа миний цээжрүү заав.

Би: Буруу бодоогүй бол би түрүүн усанд орсон байхаа.

Крис: Тиймүү?

Би: Аанхаан гээд Крис-н хүзүүнээс нь татан уруулыг нь өөрийнхөө уруултай нийлүүллээ. Тэгээд Крис-г түлхэн би өөрөө дээр нь гараад өмдийг нь тайлан өөрийнхөө биеийг Крис-н биенд наан чихэн дээр нь зөөлөн үнсэн хацар хамар уруул дээр нь үнсээд бүр цаашлан хүзүү мөр цээж гэдэс хүйсэн дээр нь энэ ганцхан миний эзэмшил гэсэн шиг л үнсэн илбэн таална. Тэр минь ч гэсэн гуяыг минь зөөлхөн илэн үе үе базалж, гараа явуулсаар дотоожийг минь тайллаа.

Би: Крис..*шивнэх*

Крис: ммм? *шивнэх*

Би: Хайртай… *амьсгаадах*

Крис: Би бүр илүү хайртай..*амьсгаадах*

Би түүнийгээ чангаас чанга тэврэн нүдээ анин орчлонгоос тасрана. Надад зөвхөн түүний минь амьсгаадах чимээ л сонсогдож энэнээс илүү тааламжтай чимээ байхгүй юм шиг санагдана. Хажуу талаас галын илч төөнөж биеийг минь дулаацуулж, ганцхан миний хань л доторх бие сэтгэлийг минь дулаацуулна. Үүнээс илүү жаргалтай, амттай, таашаал гэж үгүй!!!! 

tumblr_mh8njbBp1o1rw11rwo1_500_large

59 thoughts on “◢ 7 days ~ 21 ◣

  1. аяаяаяа +18 гэж дээр нь бичкү яасыэ эдр яасан ч халуухан юм болчихов доо нихаха

  2. хооо тач тач намуунаа чи арвин туршлагаасаа хуваалцжээ!!!
    хөлс сад нус сад бүх юм сад гээш!!!! (уучлаарай ханиад хүрсэн халуун шөл уусын түүнээс биш би юу ч ойлгосонгүй нүдээ дарсаар бгаад дуусчлаа)

      1. нээрээ надад итгэ!!!!
        дургүй хүргээд байвал тарга уулгана шүү Жич: давстай!!!!

  3. Халуун бна халуун бна хаха… :)))
    Одоо хYYхэдтэй блноо хаха:))) дараагийн хэсгээ тYдэй оруулж болохгYймYY???

  4. Одоо нөгөө хүүхэд бодмоор бнааааааа Nahee-яаа 😛
    ямар тач тач юм болоод өнгөржихв :>
    Паяааяа үнэн тачаангуй арманчк ууммм2222 :>
    Баярлалаа ^_^ ♥.♥

      1. Хахахахахах за ойлголоо.
        Хүсэлтийг хүлээн авав цэг!!!
        :))))

  5. пий чорт юу уншчваааааа хаалт маалтанд +18 гэхкүү
    эээмр тим хоот болцон яаанааа яааааана

  6. АЯАЯАЯА АЯГҮЙ НЭГ ХОТ СЭКСИ ХЭСЭГ ХАХА ХҮҮХЭДТЭЙ БОЛЧМООР Л БН :>>>> КРИС ТГЖААД СОНИН ШТ ХАХХ

  7. aaaaaaaaaa bi tr if you know ntri jin unshaagu sht 😦 ichmeer ymaaa 18- nuhur shuu deee bi jin yar azaar utsara unshsim bee pc-r unshsan bol hun amitn harjih bsn bh da kkk zaza yu ch gsn goi gh ni haishain ntr kkkk amjilt nahee 🙂

  8. бүгдийн нэг дор уншиж бгаа болхоор сэтгэгдэл үлдээнэ гэхээр удах болохоор сэтгэгдлээ КОПИ ПЭЭСТ ~~~~~ МУНДАГ ШҮҮҮҮ ГОЁ ШҮҮҮ ЛАГ ШҮҮҮ ЧИ ШҮҮҮ :))

Сэтгэгдэл бичих