tumblr_mfqyifMGgN1r8i9eqo1_500_large

7 хоног ♥ арвангуравдугаар хэсэг

Өмнөх хэсэгт:

Түүний халуун амьсгал миний чихэнд мэдрэгдэж биеэр нэг юм жирвэс жирвэс хэмээн гүйнэ. Дулаахан цээжээрээ миний нуруунд хүргэн, хацраа миний хацранд наах шахам зогсоно. Зүрхний цохилт нь надад мэдрэгдэж, гарнаас минь атгах энэ  атгалт хэзээ ч тавихгүй гэсэн шиг чанга атгана.

 •••

Крис: Ингээд за юу мангараа..

Би: …

Крис: Хөөе!!!

Би: ….

Крис: Юугаа бодоод байгаан бэ? *орилох*

Би: Айн? аан аан ингэж үү? ммм ойлголоо.

Крис: Битгий гэмгүй царайлаад бай чи!

Би: одоо ингээд цохих уу тэ?

Крис: Цохихгүй!!!!!! Шиднэ!! Битгий тэнэг юм асуугаад бай!!

Би: муухай ааштай!

Тао: Яагаад хэрэлдээд байгаа юм бэ?

Суо: Харин тийн.., чанга чанга ярьцгаагаад…

Би: Яагаачгүй ээ…бид 2 угаасаа ингэж ярьдаг юм!!!! *инээмсэглэх*

Лухан: Ягишд. Та 2г хос гэхээр ерөөсөө итгэж өгөхгүй байх юм!!

Крис: Яагаад?

Шүимин: Хосууд ийм байдаг гэж үү? Алив дээ нэг нялуун үг хэлдээ.

Би: *Крис-г ёврох*

Крис: Н-нөгөө миний нөгөө

Сэүн: Миний????

Крис: Миний…

Д.О: Алив ээ миний???????

Би: Яаж энд!!

Суо: Зүгээрээ хэл.

Крис: Миний шумбагч!

Бүгд: О.О ШУМБАГЧ!!!!!!!!!???

Крис: Мханн…

Бэкхён: Похахаха яагаад шумбагч гэж??

Би: *бантах*

Крис: Харж бай!!

Бүгдээрэнгийнх нь нүд О_О

Крис: Ахэммм Хайрааааа~ *цээжээ сэгсрэх*

Би: О.О Я-яасан бэ?

Крис: Өмммм *цээжээ сэгсрэх* хоёулаа хайрандаа шумбъя л даа хайраа~~~

Би: *бантах*

Чэн: *огих*

Кай: Гоё юмаа!! Би ч гэсэн шумбагчтай шүү!!

Д.О: Айн?

Кай: Надад ч гэсэн шумбалцдаг хүн байгаа шүү гэж байна!!

Лухан: Хоо тиймүү? Хэн юм?

Кай: Дараа нь тусдаа танилцуулнамз.

Лухан: Окэй 

Би: *бантах*

Крис: Бантахаа болиочдээ минии шумбагчаа!!

Би: Чимээгүй бай~

Крис: Муахаххахах

 •••

Ингээд бид нар тэндээс гараад бөөнөөрөө караоке-рүү явлаа.

Бэкхён: Санаж ав. Караоке орвуу гүү юу микрофон минийх шүү ок!!

Чанёол: Аваачдээ.

Суо: Нөгөөтөх нь манийх…

Чанёол: Аааешш аваачдээ тэгээд!!!!!!!!

Суо, Бэкхён: Сайн байна!

Чанёол: Ханннн…,

Караокед орсон чинь үүүүхүүү Бэк Суо 2 алж байнаа. Крис Лухан Шүимин 3 ч гэсэн ард нь тэнэг тэнэг бүжиглээд л. Хөгжилтэй юмаа!!! Ингээд тэнд нилээн удлаа. Гэнэт Лэе хажууд хүрж ирж сууснаа

Лэе: Сая Крис-р сайн заалгасан биздээ? эхэхэх

Би: Мханн..

Лэе: Айн? О.о

Би: Тийн надаа сайн зааж өгсөн. Би бүр юу ч мэдэхгүй тэгээл Крис удирдлагыг гартаа авсаншд 

Чанёол: Яасан гэнээ?

Лэе: Ёоллие би юу сонсчихвоо?? О.О

Би: Яасан? Яагаад байгаан? Крис тэгээд л гардаад надад зааж өгсөншд!

Ёол: О.О

Лае: О.О

Би: Та нар хараагүй юм уу?

Ёол: Бид нар харж яах юм???! Балайтаад байгаач!! *ичих*

Би: Оон…Хамгийн гол нь байрлалаа зөв авах ёстой юм байналээ.

Тао: Би сая буруу сонсоогүй бол  О.О

Д.О: Хэн нэгэн байрлал нтр яриад байсан уу? О.О

Лэе: Мханн…, ________ яриад байна.

Би: Тэгээд л яг чиглүүлж байгаад  паггггг хийтэл нь

Тэр хэд: Похахааххах

Би: ._.

Крис: Юу ярьцгаагаад инээгээд байгаан гэсээр миний хажуур ирж суулаа.

Д.О: Чи ч сайн зааж өгсөн байна шүү Вүфан!! ахаххах

Крис: Айн?

Тао: Та ч заахдаа мэргэжлийн юмаа.

Крис: Юу?

Лэе: Чи л мэдэхгүй байв гэж!!

Крис: Аан би чинь угаасаа мэргэжлийншдээ!! Та нар ч гэсэн надаар заалгуулаа биздээ?!

Тао: Ээжээ ямар завхарсан юм бэ!?! Би лав биш шүү!!!!

Крис: Юун сүртэйн гээд хэсэг тээнгэлзэж сууж байснаа

Крис: Аан аан муу балиар садар бодолтой хүүрнүүд болиоч!!

Би: О.О Тэгэхээр түрүүн миний ярьсан зүйлийг та нар…. *бантах* -_-

Бүгд: Ахахахахахах

Чанёол: Хамгийн гол нь байрлал гэсэн тэ ______??

Би: -_-

Тао: Тэгээд л чиглүүлээд похаахахах

Би: Ёооо ичиж үхэхнээ…

Крис: Цццц…ёооо за явъя аа явъя!! Энд удаан байвал чи бантсаар байгаад үхчих юм шиг байна.

Би: …

Крис: За залуусаа явлаа шүү.

Бүгд: За бака. залгъя

Би: За танилцахад таатай байлаа. Баяртай гээд бид 2 тэндээс гарлаа. Гадаа гартал аль хэдийн харанхуй болчихож..,

Би: Өөөххх ийм орой болчихсон юм уу?

Крис: Яасан? Гэрийнхэн чинь загнах байх гэж үү?

Би: Үгүй дээ. Гэрт ах л байгаа байх..,аав бид хоёрыг өөрсдөө амьдралаа авч явж сур гээд тусад нь байр гаргаж өгсөн болохоор гайгүй ээ.

Крис: ммм..хүргээд өгөх үү?

Би: Тэгэхгүй тэгээд хар шөнөөр эмэгтэй хүүхдийг ганцааранг нь явуулах гээд байгаа юм уу?

Крис: Олон үгтэй гэдэг нь -_-  за хүргээд өгье өө

Би: Зөв!! ^^ Чи ер нь их дажгүй хүүхэд байнашд.

Крис: -_- айн?

Би: Харьцаад үзсэн чинь их дажгүй жаал юм байнаа гэж байна!!

Крис: -_-

 •••

Бид 2 манайхруу алхацгаахаар шийдэн замдаа хөгжилтэй юм ярьцгаан явлаа. Цаг гаруй явсны эцэст ашгүй нэг гэрийн бараа харагдаж санаа минь амарлаа.

Би: Өнөөдөр их хөгжилтэй байлаа. Баярлалаа .

Крис: Зүгээр дээ.Харин надтай хамт өдрийг өнгөрүүлсэнд баярлалаа.

Би: ххэ за тэгвэл маргааш уулзъя гээд эргэтэл хойноос

Крис: Нөгөө ______яа!!

Би: ммм?

Крис: Гадаа гоё байгаа юм чинь тэр сааданд жоохон суух уу?

Би: За тэгсэн ч яахав гээд бид 2 тэр саравчинд очиж суулаа.

Би: Танай найзууд ч их хөгжилтэй хүүхдүүд байналээ.

Крис: Үхсэн баасных нь хөгжилтэй!! Баахан садар садар бодолтой золигнууд байгаа биздээ?

Би: Хэхэх

Крис: _____яа.

Би: яасан?

Крис: Чи намайг хэн гэдгийг мэдэх үү?

Би: Хахах мэдэлгүй л яахав дээ!! Крис Крис!!

Крис: Бишээ өөр

Би: ммм Вүфан.

Крис: Бишээ.

Би: Тэгвэл манай сургуулийн од банди

Крис: Чи хэзээ ч намайг хэн гэдгийг мэдэхгүй байхаа.

Би: -_-  ямар ойлгомжгүй тэнэг юм яриад байгаан бэ?

Крис: ______яа би хүнд дурлачихсан юм шиг байнаа. Би яах ёстой вэ?

Би: ммммм дурласан бол бусдад алдахаасаа өмнө хурдхан шиг түүн дээрээ очоод сэтгэлээ илчил за.

Крис: …

Би: Миний найзын хувиар өгч чадах зөвлөгөө энэ л байна даа. За би орлоо.

Крис: Байж бай!!

Би: айн?

Крис: Намайг энд цаг бишээ 30хан минут хүлээчих!!

Би: Яах гэж?

Крис: Юу ч битгий асуу! Гуйя намайг хүлээж байл даа тэхүү?

Би: З-заза.

Крис: За би удахгүй ээ гээд хаашаа ч юм гүйгээд явчихлаа. Би ч гадаа тэрнийг хүлээн суусаар. Крис яах гэж байгаа юм бол??  Крис-г дурлуулсан охин үнэхээр азтай нэгэн юмаа. Үнэхээр атаархаж байна. Ингээд янз бүрийн юм бодоод сууж байтал Крис ардаа нэг юм барьчихсан амьсгаадчихсан гүйж ирэв.

Крис: Ашгүй чи яваагүй байна. *амьсгаадах*

Би: Мэдээж би яваагүй. за яасан  гэнээ? гээд зогсож байтал Крис ардаасаа гэнэт миний нөгөө хайртай авахыг хүсэж байсан г-гитар.

Би: О.О Энэ яахлаарээ чамд?

Крис: Май!!

Би: Яагаад надад?!

Крис: _______!!

Би: айн?

Крис: Минийх болооч!

Би: О.О Юу?

Крис: Би чамд хайртай!!! Ганцхан минийх байгаач!!

Би: К-крис нөгөө би *сандрах*

Крис: Чамайг тэр хөгжмийн дэлгүүрт харсан мөчөөс хойш би чамайг сэтгэл дотроо хайрлаж ирсэн.

Би: Хэтэрхий гэнэтийн байна.

Крис: Чи өөрөө л хайртай хүнийгээ бусдад алдахаасаа өмнө хурдхан шиг сэтгэлээ илчил гэсэн биздээ?!

Би: Тийм л дээ гэхдээ тэр чинь-

Крис: Надад ямар хэцүү байгаа гэдгийг чи мэдэж байгаа юмуу? Хамаг анхаарал минь ганцхан чамруу л явж, толгойд минь чамаас өөр хүн бодогдохоо больсон.

Миний хамаг хүйтэн хөлс гарч юу гэж хэлэхээ мэдэхгүй зогсоно.

Крис: Би уг нь энийг түр зуурын шохоорхол гэж л бодсон гэхдээ энэ бүхэн өөр байсан. Хайр бүхнийг өөрчилдөг юм байналээ. Би тэнэг юм ярьж байж магадгүй л дээ гэхдээ…гэхдээ энэ хайр гэгч зүйл миний жижиг зуршил болгоныг өөрчилсөн.

Би: Крис.

Крис: Миний хажууд байх тэр хүнийг би ганцхан чамайг байгаасай  л гэж хүсэж байна.

Би: *толгой дохих*

Крис: Хэл л дээ.

Би: Ганцхан чинийх байна гэдгээ амлаж байна!!!

Крис намайг өөртөө татан тэврээд

Крис: Энэ хорвоод бүхнээс илүүтэйгээр чамайг би хайрлах болно!!! гээд үсийг минь хойшлуулаад гарнаас минь хөтлөн уруул дээр минь зөөлхөн үнслээ. Үнэхээр зөөлхөн бас амттай үнсэлт. Крис намайг үнсэхээ болин надруу харан, би уруулаа барин зогсоно.

Крис: Анхных уу?

Би: юу?

Крис: Энэ гээд хуруугаа миний уруул дээр хүргэв.

Би: Ю-юу гэж анхных байдаг юм!!!! Үгүй за!!

Крис:  битгий худлаа яриад бай чи!

Би: Хэхэх тиймээ тийм чи миний анхны үнсэлтийг авчихлаа тэнэгээ!

Крис: Тиймээ муахахах

Би: Муу солиот!

Крис: Хэхэхэ миний шумбагч!

Би: Хахах хайрандаа шумбацгаая гээд би Крис-г татан уруул дээр нь үнслээ. Крис инээгээд

Крис: За одоо ордоо даарчихлаа.

Би: Мханн.. гээд бид 2 манай гэрийн үүдэнд ирлээ.

Крис: За маргааш ирж авъя гээд эргээд харлаа.

Би тэрнийг явахаас нь өмнө араас нь тэврээд

Би: Би чамд бүхнээ зориулах болохоор намайг битгий гомдоогоорой. Крис эргэж харан намайг чангаас чанга тэврээд

Крис: Тэнэг! Чамайг үхсэн ч гомдоохгүй!!! гээд духан дээр минь үнслээ.

Би: Заза явдаа гээд би эргэж харан гэртээ орлоо.

 •••

Хаалгаа хаагаад зүрхээ чагнан зогсоно. Энэ бүхэн үүрд ингээд үргэлжилдэг бол сайхан байхгүй юу!! Түрүүний тэр үнсэлт үнэхээр хэлэхийн аргагүй. Кристэй тэгэж ойр байгаагүй үнэхээр их удсан болохоор одоо болтол тэр үнсэлт санаанд минь орж хацар халуу дүйгэнэ. Хэсэг хугацааны дараа хаалга тогших чимээ сонсогдов. Онгойлготол Крис байдгаараа инээчихсэн орж ирлээ.

Крис: Ёоххххх ядарч үхэхнээ.

Би: Ханнн…

Крис: Хохох шумбагчаа өнөөдөр их гоё байлаа.

Би: Мханн…

Крис: Алив наашир гээд камераа гаргаж ирлээ. Би хажууд нь очиж суугаад

Би: Баярлалаа тэнэгээ.

Крис: Би ч их хичээсэн шүү.

Би: Муахах за аваарай.

Крис: За нээг хооёрын гурваа!! Би гялс толгойгоо хажуу тийшээ болгоод Крис-н хацар дээр үнслээ.

Крис: О_О Хөөе!!

Би:Хихихихи :3! гээд зургаа аваад дээшээ өрөөрүүгээ гүйлээ. Өрөөндөө ороод өнөөх зурган дээрээ ~ТАВ~ гээд доор нь ~20120822~ гэж бичээд унтахаар хэвтлээ. Одоо хоёрхон хоног үлдсэн гэж үү? Ямар хурдан юм бэ!!!

33 thoughts on “◢ 7 days ~ 13 ◣

  1. uneheer goy yooo
    chi nere aldag ohin shuuu
    hunii setgeliin ingj olon ynzaar hodolgohkoj
    ehleed tataj unagaahaa aldaad suulruugee zurh dogdluulaad ayguuuuuu hoorhon ohin shuuu
    namuunada hairtai ❤
    Хамгийн гол нь байрлал гэсэн тэ????????????????намуунаа

    1. Муахаххахах :)))))))))))))))))
      Аанхаан хамгийн гол нь байрлал!!!
      Байрлалаа л зөв авчихвал тэгээд л болоод явчихна шүү дээ 😉
      :)))))))))

  2. бүгдийн нэг дор уншиж бгаа болхоор сэтгэгдэл үлдээнэ гэхээр удах болохоор сэтгэгдлээ КОПИ ПЭЭСТ ~~~~~ МУНДАГ ШҮҮҮҮ ГОЁ ШҮҮҮ ЛАГ ШҮҮҮ ЧИ ШҮҮҮ :))

Сэтгэгдэл бичих